کد خبر: 46915
تاریخ انتشار: سه شنبه, 11 بهمن 1401 - 07:17

داخلی

»

کتاب

برگزاری چهارمین نمایشگاه ملی بازی‌های رایانه‌ای

منبع : وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
مصلی بزرگ تهران میزبان چهارمین نمایشگاه ملی بازی‌های رایانه‌ای در قالب نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی (CTEX) می‌شود.
برگزاری چهارمین نمایشگاه ملی بازی‌های رایانه‌ای

به گزارش لیزنا، نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی (CTEX) شامل سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال و چهارمین نمایشگاه ملی بازی‌های رایانه‌ای است که از 16 تا 19 بهمن ماه در شبستان مصلی بزرگ تهران برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی (CTEX) با تدبیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر ادغام دو نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال و نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای برای نخستین بار انجام می‌شود.

گفتنی است محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آبان ماه 1401 و در جلسه سیاست‌گذاری «نمایشگاه فناوری‌های محتوایی فضای مجازی» با تاکید بر برگزاری قدرتمند این رویداد بزرگ اعلام کرد: در ایام کرونا نمایشگاه با سابقه رسانه‌های دیجیتال به صورت فیزیکی برگزار نشد و «نمایشگاه فناوری‌های محتوایی فضای مجازی»، بازگشت نمایشگاه رسانه دیجیتال به تقویم نمایشگاهی کشور است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین گفت: این نخستین بار است که ۲ نمایشگاه تأثیرگذار و پرمخاطب بازی‌های رایانه‌ای و رسانه‌های دیجیتال با هم ادغام شده و در قالب «نمایشگاه فناوری‌های محتوایی فضای مجازی» برگزار می‌شوند.

خبرهای تکمیلی در خصوص بخش بازی‌های رایانه‌ای به زودی توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اعلام می‌شود.