کد خبر: 47867
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 26 مهر 1402 - 18:53

داخلی

»

کتاب

برگزاری اولین دوره مسابقات ملی مرورنویسی دانشجویی با عنوان «پنجره»

منبع : خانه کتاب و ادبیات ایران
اولین دوره مسابقات ملی مرورنویسی دانشجویی با عنوان «پنجره» با شعار «افقی نو در کتابخوانی» برگزار می‌شود.
برگزاری اولین دوره مسابقات ملی مرورنویسی دانشجویی با عنوان «پنجره»

به گزارش لیزنا، اولین دوره مسابقات ملی مرورنویسی دانشجویی با  عنوان «پنجره» با شعار «افقی نو در کتابخوانی» با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران و انتشارات مرکز پژوهشی و آموزشی کوثر برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان این مسابقه، دانشجویان باید پس از دیدن محتوای آموزشی تهیه شده، از بین کتاب‌هایی که در فرم ثبت‌نام مشخص کرده‌اند یا از فهرست کتاب‌های پیشنهاد شده یک اثر را انتخاب کنند، سپس یک مرور کوتاه ۶۰۰ الی ۸۰۰ کلمه‌ای از کتاب بنویسند. پس از بررسی مرورهای ارسال شده، مرورهایی که امتیاز لازم را کسب کنند وارد مرحله اصلی مسابقات می‌شوند.

گفتنی است، دانشجویان درحال تحصیل امکان شرکت در این مسابقات را دارند و کتاب‌های انتخابی نباید از بین کتاب‌های ترجمه شده، کتاب‌های حوزه کودک، کتاب‌های درسی و دانشگاهی باشند. محتوای آموزشی و فرم ارسال آثار در سایت بارگذاری و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به نفرات برگزیده این مسابقه، جوایز ارزشمند نقدی، غیرنقدی و گواهینامه معتبر و رسمی مرورنویسی اهدا می‌شود. سایر شرکت‌کنندگان در صورت کسب امتیاز کافی در مرحله نهایی، گواهینامه این دوره را کسب خواهند کرد.

ثبت‌نام در این مسابقه از طریق سایت kosarut.ir تا هشتم آبان ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد و دانشجویان می‌توانند تا پانزدهم آبان ماه  ۱۴۰۲از طریق لینک https://kosarut.ir/panjareh_book/ آثار خود را ارسال کنند.

آیین پایانی اولین دوره مسابقات ملی مرورنویسی دانشجویی با عنوان «پنجره» از بیست‌وچهارم تا بیست‌وششم آبان ماه ۱۴۰۲ در تهران برگزار می‌شود.