کد خبر: 48020
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 01 آذر 1402 - 21:28

داخلی

»

کتاب

نشست نقد کتاب «با طعم آلبالو» برگزار می‌شود

منبع : فرهنگسرای اخلاق
 به مناسبت سی و یکمین هفته کتاب و کتابخوانی، مجموعه داستان «آلبالوهای نوک خورده» پنج شنبه دوم آذر ماه از ساعت 14:30 در کتابخانه فرهنگسرای اخلاق نقد و بررسی می شود.
نشست نقد کتاب «با طعم آلبالو» برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، همزمان با سی و یکمین  هفته کتاب و کتابخوانی، مجموعه داستان "آلبالوهای نوک خورده" نوشته ستاره محمدی با حضور اعضای کانون ادبی زنگ داستان و علاقمندان به حوزه داستان نویسی نقد و بررسی می شود. براساس این خبر، در مجموعه داستان "آلبالوهای نوک خورده" ، نویسنده تلاش کرده در فضای رئال اجتماعی در قالب داستان‌هایی کوتاه، به مسائل و معضلات جامعه نگاهی دوباره بیندازد. 

 مجموعه داستان « آلبالوهای نوک خورده »، سومین اثر نویسنده است  که پس از رمان «منور بانو» و مجموعه داستان «من از او می‌ترسم» به چاپ رسیده است و  آخرین اثر وی نیز مجموعه دلنوشته‌ای است با نام «آینده می‌افتد زمین» که به تازگی وارد دنیای نشر شده است. 

در برنامه نقد و بررسی مجموعه داستان "آلبالوهای نوک خورده"، علاوه بر ستاره محمدی "نویسنده" ، طاهره امینی جزه "کارشناس ادبی" در مورد انتقال انرژی صورت گرفته و در مورد همزاد پنداری داستان صحبت می کند و  مرضیه طاووسی "منتقد ادبی" نیز به بررسی عناصر داستان از جمله زاویه دید، زمان و مکان، شخصیت پردازی، صحنه پردازی و درونمایه می پردازد. مجموعه داستان "آلبالوهای نوک خورده" نوشته ستاره محمدی توسط انتشارات برزآفرین در 142 صفحه، قطع رقعی در بهار 1400 به بازار نشر راه پیدا کرده است.

 کتابخانه اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، طبقه سوم فرهنگسرای اخلاق واقع است