کد خبر: 43707
تاریخ انتشار: سه شنبه, 21 ارديبهشت 1400 - 07:50

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

فراخوان شماره هفتم نشریه علمی تخصصی ادکا منتشر شد

منبع : لیزنا
فراخوان شماره هفتم نشریه علمی تخصصی اتحاديه انجمن هاي علمی-دانشجويی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران (ادکا) منتشر شد.
فراخوان شماره هفتم نشریه علمی تخصصی ادکا منتشر شد

به گزارش لیزنا، فراخوان شماره هفتم نشریه علمی تخصصی اتحاديه انجمن هاي علمی-دانشجويی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران (ادکا) منتشر شد. در متن این فراخوان آمده است:

نشریه علمی-تخصصی «ادکا» اتحادیه انجمنهای علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران در نظر دارد مقاله‌هایی را که برگرفته از پژوهشهای حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی در تمامی گرایش‌ها و حوزه‌های علمی و براساس معیارها و راهنمای نگارش در این فصلنامه تنظیم و تدوین شده است در اولویت داوری قرار دهد و مقاله‌های پذیرفته شده را در شماره 7 (بهار و تابستان 1400) منتشر کند.

 بنابراین از دانشجویان، پژوهشگران، کتابداران وآرشیویستهای ارجمند دعوت می‌شود مقاله‌های خود را در وب سایت اختصاصی نشریه به آدرسhttp://www.adkajournal.ir  درج کنند.

نشریه «علمی تخصصی ادکا» به انتشار مقاله‌های علمی، ترویجی و پژوهشی و ترجمه مقالات در قلمروهای متنوع حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی می‌پردازد. کلیه مقاله‌های ارسالی به این فصلنامه پس از ارزیابی اولیه، توسط داوران نشریه که از متخصصان حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی هستند مورد داوری و ارزیابی دقیق قرار می‌گیرند. لازم به ذکر است که مقاله‌های ارسالی باید دقیقا مطابق با فرمت مجله علمی تخصصی ادکا باشند و همچنین کلیه مقالات نشریه علمی تخصصی ادکا در پایگاه اطلاعاتی نورمگز و سیویلیکا نمایه خواهند شد.