کد خبر: 44780
تاریخ انتشار: سه شنبه, 09 آذر 1400 - 09:31

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

طی برنامه سه‌شنبه‌های فرهنگی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی:

«اسناد و آثار مرتبط با شهید آیت الله مدرس» رونمایی می‌شود

منبع : گنجینه رضوی
همزمان با گرامیداشت سالگرد شهادت آیت الله  سید حسن مدرس و روز مجلس، در یکصدوپنجمین برنامه سه‌شنبه‌های علمی فرهنگی آستان قدس رضوی از «قدیمی‌ترین اسناد و آثار مرتبط با شهید آیت الله مدرس»  موجود در مرکز اسناد آستان قدس رضوی معرفی و رونمایی می‌شود.
«اسناد و آثار مرتبط با شهید آیت الله مدرس» رونمایی می‌شود

به گزارش لیزنا،  دبیر سه‌شنبه‌های علمي و فرهنگی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: قدیمی‌ترین این اسناد مربوط به طرح لایحه راه سیستان در  مجلس و اشکالات مدرس به آن در سال 1344 هجری قمری و سند دیگر تصویر درخواست مرحوم آیت‌الله واعظ طبسی، مبني بر واگذاري اداره امور آرامگاه شهيد آیت‌الله مدرس به آستان قدس رضوی، در سال ‎۱۳۷۳شمسی است.

جواد فرهمندنژاد تصریح کرد: این برنامه سه‌شنبه 9 آذرماه ساعت 9:30  در زیارتگاه آیت الله شهید مدرس(ره) واقع در شهرستان کاشمر با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر عطاران؛ مدیر عامل موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه، دکتر الهه محبوب؛ رئیس اداره اسناد سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی و حجت الاسلام والمسلمین طاهری؛ امام جمعه کاشمر برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند این مراسم را  همزمان و به صورت زنده از طریق لینک https://webinar.aqr.ir/farhangi  و یا صفحه @digital.aqr.ir و @sco_razavi_ir در فضای مجازی دنبال کنند.