کد خبر: 44875
تاریخ انتشار: شنبه, 27 آذر 1400 - 07:31

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

فراخوان انتخاب پژوهشگران مستقل برگزیده حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی منطقه جنوب کشور

منبع : لیزنا
فراخوان انتخاب پژوهشگران مستقل برگزیده حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی منطقه جنوب کشور در استانهای فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد و هرمزگان به مناسبت هفته پژوهش 1400 منتشر شد.
فراخوان انتخاب پژوهشگران مستقل برگزیده حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی منطقه جنوب کشور

به گزارش لیزنا، انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران – شاخه منطقه جنوب کشور به مناسبت هفته پژوهش  شانزدهمین نشست مجازی متخصصان علم اطلاعات و دانش شناسی منطقه جنوب کشور را برگزار می کند. زهرا شاه نظرنژاد، مسئول روابط عمومی انجمن کتابداری منطقه جنوب کشور با اعلام این خبر افزود: در شانزدهمین نشست مجازی متخصصان علم اطلاعات و دانش شناسی منطقه جنوب کشور که به مناسبت هفته پژوهش توسط انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران شاخه منطقه کشور برگزار خواهد شد، از پژوهشگران برگزیده در 4 سطح اعضاء هیأت علمی، شاغلین تحقیقاتی، فارغ التحصیلان و دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در استانهای فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد و هرمزگان تقدیر به عمل خواهد آمد.

پژوهشگران مستقل (فارغ التحصیلان و دانشجویان ارشد و دکتری رشته علم اطلاعات و دانش شناسی) که هیچگونه وابستگی سازمانی ندارند می توانند ضمن  تکمیل فرم شماره 1 "فرم ارزشیابی فعالیتهای پژوهشی جهت انتخاب پژوهشگر برگزیده" و ارسال سوابق و مستندات پژوهشی یک سال گذشته خود ( آبان 1399 تا پایان آبان 1400) در قالب مقاله، کتاب، سخنرانی، کارگاه آموزشی، شرکت در همایش ها و ... مطابق با موضوعات مندرج در فرم شماره 2  "جدول محاسبه امتیازات" به رایانامه این انجمن به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید اقدام کنند. حداکثر مهلت تکمیل فرم و  ارسال مستندات، 4 دي ماه سال جاری است.

همچنین فرم های مورد نظر به پیوست این فراخوان در دسترس است.

لازم به ذکر است که  طی مکاتبات صورت گرفته، پژوهشگران برگزیده شاغل در سازمانها، از طریق سازمانهای مربوطه معرفی خواهند شد.

2Screenshot_20211216-181002_OfficeSuite.jpg

3Screenshot_20211216-181025_OfficeSuite.jpg