کد خبر: 45990
تاریخ انتشار: سه شنبه, 14 تیر 1401 - 06:21

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

انتخاب اعضای جدید هیأت مدیره شورای کتاب کودک

منبع : شورای کتاب کودک
اعضای هیأت مدیره ۱۴۰۳ – ۱۴۰۱ شورای کتاب کودک مشخص شدند.
انتخاب اعضای جدید هیأت مدیره شورای کتاب کودک

به گزارش لیزنا، جلسه مجمع عمومی سالانه شورای کتاب کودک ساعت ۱۴ در تاریخ ۱۴۰۱/۳/۳۰ آغاز شد. شهرام اقبال‌زاده به عنوان رئیس، سمیرا بابالوئی، ایوب موحدی‌پور و فاطمه عرفانیان ترکی به ترتیب به عنوان منشی و ناظران جلسه انتخاب شدند. نخست  شهرام اقبال‌زاده از توران میرهادی و یحیی مافی یاد کرد، سپس جلسه با توجه به رسیدن به حد نصاب اعضا ۸۲ نفر از ۱۳۶ نفر جلسه رسمیت یافت و وارد دستور شد. علاوه بر اعضای هیأت مدیره تعدادی نیز از اعضای رسمی در جلسه حضور داشتند.

فاطمه (سوری) مرتضایی‌فرد گزارش هیأت مدیره را قرائت کرد و به برخی پرسش‌ها پاسخ داده شد. سپس گزارش بازرس قانونی سیما صفاری قرائت و همراه با ترازنامه مورد تصویب قرار گرفت. لازم به ذکر است که کلیۀ اسناد و مدارک مربوط به مجمع از طریق گروه اعضای رسمی قبل از تشکیل جلسه به صورت مجازی به اطلاع اعضا رسیده بود. پس از آن آراء گردآوری شده از سه طریق واتساپ، تلفن و حضوری مورد شمارش قرار گرفت و با توجه به آراء ۸۰ نفر از ۸۲ نفر هیأت مدیره و بازرسان فعلی تا سال ۱۴۰۳ ابقا شدند. 

اعضای هیأت مدیره ۱۴۰۳ – ۱۴۰۱ شورای کتاب کودک

نوش‌آفرین انصاری (رئیس هیأت مدیره / مدیرعامل / دبیر)، فاطمه مرتضایی‌فرد (نایب رئیس)، علیرضا میرفخرایی (خزانه‌دار)، اکبر نعمتی (منشی)، پروین فخاری‌نیا (عضو اصلی)، سحر ترهنده (عضو اصلی)، نگین شهری (عضو اصلی)، عاطفه سلیانی (عضو علی‌البدل)، خدیجه میرخانی (عضو علی‌البدل)، سیما صفاری (بازرس اصلی)، ایراندخت شیرازی (بازرس علی‌البدل).

قابل ذکر است که کلیۀ اسناد مربوط به مجمع از جمله گزارش شورای مدیریت ادبیات کودکان، گزارش شورای مدیریت فرهنگنامه و گزارش بامداد کتابخانه‌ها در کتابخانۀ تحقیقاتی شورا در اختیار کلیۀ اعضای رسمی و وابسته قرار دارد.

برچسب ها :