کد خبر: 46373
تاریخ انتشار: یکشنبه, 20 شهریور 1401 - 14:21

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

تبریک انجمن کتابداری به رئیس جدید پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات

منبع : لیزنا
انجمن کتابداری و اطلاع رسانی به دکتر محمد حسن‌زاده رئیس جدید پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران  پیام تبریک ارسال کرد.
تبریک انجمن کتابداری به رئیس جدید پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات

به گزارش لیزنا،‌ انجمن کتابداری و اطلاع رسانی به دکتر محمد حسن‌زاده رئیس جدید پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران  پیام تبریک ارسال کرد. متن پیام به شرح زیر است:

به نام خداوند جان و خرد

جناب آقای محمد حسن‌زاده

رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران

با سلام و احترام؛

آغاز دوران مسئولیت جنابعالی در جایگاه رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) از سوی خود و هیأت رئیسه و اعضای انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، تبریک و تهنیت می‌گویم. رجاء واثق دارم که به اعتبار پیشینه گرانسنگ جنابعالی، دوران نوینی در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران رقم خواهد خورد؛ تحولی که بیش از هر چیز بازتاب دانش و تجربه غنی شما است. انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران، به عنوان نهادی مدنی، تخصصی و حرفه‌ای آمادگی خود را برای همکاری در راه تحقق اهداف عالیه آن سازمان اعلام می‌دارد. امید است در دوران تصدی شما، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران با پشتوانه متخصصان و حرفه‌مندان آن سازمان و مشورت و همراهی اعضای انجمن جامعه کتابداری و اطلاع‌رسانی کشور، همچنان در مسیر ارتقاء و تعالی حرکت کرده و خدمات علمی و تخصصی آن، به پیشرفت دانش و فرهنگ ایرانی و اسلامی کمک کند.

سعید رضایی شریف‌آبادی

رئیس انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران