کد خبر: 46481
تاریخ انتشار: سه شنبه, 19 مهر 1401 - 10:23

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

امضاء تفاهم‌نامه همکاری سازمان کتابخانه‌های رضوی و انجمن ایرانی تاریخ اسلام

منبع : لیزنا
سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی و انجمن ایرانی تاریخ اسلام در راستای همکاری‌های پژوهشی و تعاملات علمی تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.
امضاء تفاهم‌نامه همکاری سازمان کتابخانه‌های رضوی و انجمن ایرانی تاریخ اسلام

به گزارش لیزنا، ابوالفضل حسن‌آبادی به عنوان مدیر مرکز نسخ خطی سازمان مرکز نسخ خطی آستان قدس رضوی این انجمن را که زیر نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری فعالیت می‌کند دارای ماهیت علمی پژوهشی عنوان کرد که اساتید دانشگاه و پژوهش گران مستقل اعضاء آن هستند.

وی افزود: سازمان کتابخانه ها موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی برای معرفی، پژوهش و احیای میراث اسلامی به انتشار مجله «پژوهش‌نامه مطالعات نسخ خطی» اقدام کرده است که این تفاهم‌نامه می‌تواند علاوه بر عضویت سامان در این انجمن به عنوان عضو حقوقی، زمینه بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی طرفین برای انتشار مطلوب مجله مذکور و سایر اهداف علمی و فرهنگی مشترک از جمله همکاری در برگزاری نشست‌های علمی و کارگاه‌های آموزشی را فراهم آورد.

براساس این تفاهم نامه ازاین پس عنوان انجمن در شناسنامه نشریه و در سامانه به این ترتیب: صاحب‌امتیاز این نشریه، آستان قدس رضوی است و با همکاری انجمن ایرانی تاریخ اسلام منتشر می‌شود، درج خواهد شد و دو عضو هیأت علمی در حوزه مرتبط با نشریه با مرتبه دانشیاری یا استادی برای عضویت در هیأت تحریریه مجله «پژوهش‌نامه مطالعات نسخ خطی» از سوی انجمن ایرانی تاریخ اسلام معرفی خواهند شد.