کد خبر: 46752
تاریخ انتشار: یکشنبه, 27 آذر 1401 - 09:51

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

مراسم نکوداشت دکتر عصاره و دکتر فرج پهلو برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز با همکاری انجمن علمی ارتقای کتابخانه های عمومی ایران، انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران و انجمن کتابداری و اطلاع رسانی شاخه خوزستان مراسم نکوداشت دکتر فریده عصاره و دکتر عبدالحسین فرج پهلو را برگزار می‌کند.
مراسم نکوداشت دکتر عصاره و دکتر فرج پهلو برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی شاخه خوزستان، دکتر منصور کوهی رستمی رئیس این انجمن، از برگزاری مراسم نکوداشت دکتر فریده عصاره و دکتر عبدالحسین فرج پهلو خبر داد. این مراسم به همت گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز، انجمن علمی ارتقای کتابخانه های عمومی ایران، انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران و انجمن کتابداری و اطلاع رسانی شاخه خوزستان برگزار خواهد شد.

دکتر کوهی رستمی ضمن اعلام این خبر گفت: گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز یکی از گروههای علمی تخصصی با سابقه و با اعضای هیأت علمی فرهیخته در دانشگاه است که نسبت به پرورش جوانان این کشور تلاش و همت می نماید. اخیراً دو نفر از اعضای هیأت علمی این گروه، یعنی دکتر فریده عصاره و دکتر عبدالحسین فرج پهلو به افتخار بازنشستگی نائل گشته اند. لذا با هدف پاسداشت مقام شامخ و زحمات این عزیزان، مراسم نکوداشتی با حضور اعضای هیأت علمی، دانش آموختگان، دانشجویان، پژوهشگران و کتابداران در روز دوشنبه 28 آذرماه 1401 ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد. محل برگزاری این نکوداشت تالار دکتر پاک سرشت دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی در دانشگاه شهید چمران اهواز است.

گفتنی است که در انتهای این مراسم، انتخابات پنجمین دوره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی شاخه خوزستان برگزار خواهد شد.