کد خبر: 48410
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 02 اسفند 1402 - 15:43

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

ششمین دوره انتخابات هیأت مدیره و مجمع عمومی انجمن کتابداری جنوب کشور برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
ثبت نام برای اعلام کاندیداتوری ششمین دوره انتخابات هیأت مدیره و مجمع عمومی انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران ـ شاخه منطقه جنوب کشور آغاز شد.
ششمین دوره انتخابات هیأت مدیره و مجمع عمومی انجمن کتابداری جنوب کشور برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا،‌ ششمین دوره انتخابات هیأت مدیره و مجمع عمومی انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران ـ شاخه منطقه جنوب کشور (استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان)، در اسفندماه  1402 در شهر شیراز به صورت حضوری برگزار می‌شود.

انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران ـ شاخه منطقه جنوب کشور از اعضاء پیوسته انجمن کتابداری ایران در چهار استان فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان که تمایل دارند به عنوان کاندیدای هیأت مدیره و یا بازرس، در این دوره از انتخابات شرکت کنند دعوت می‌کند تا مدارک خود شامل شماره عضویت در انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، مشخصات فردی (تصویر کارت ملی و عکس پرسنلی)، خلاصه‌ای از رزومه  علمی ـ حرفه‌ای و فرم تکمیل شده کاندیداتوری را که به پیوست می باشد، حداکثر تا 9 اسفند ماه 1402 از طریق رایانامه به نشانی  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  ارسال کنند. لازم به ذکر است که اسامی واجدین شرایط و کاندیداهای تأیید شده‌ی نهایی، متعاقبا اعلام خواهد شد.

بدیهی است امکان رأی دادن برای آن دسته از اعضاء انجمن شاخه منطقه جنوب کشور که قبلاً در انجمن کتابداری ایران ثبت نام کرده‌اند و مدت اعتبار ثبت نام آنان منقضی نشده باشد، میسر است.

به منظور عضویت در انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران و یا تمدید آن از طریق این آدرس اقدام کنید.

انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی شاخه منطقه جنوب کشور ضمن اعلام این رویداد، از تمامی اعضای هیأت علمی، دانشجویان، دانش‌آموختگان، کتابداران، کارکنان و حرفه‌مندان این حوزه در چهار استان فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان برای اعلام کاندیداتوری، حضور و شرکت در انتخابات دعوت می کند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 09171191730/ شاه نظر(مسئول روابط عمومی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران-شاخه منطقه جنوب کشور) تماس بگیرند.