کد خبر: 33337
تاریخ انتشار: جمعه, 04 اسفند 1396 - 15:05

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

جشنواره خیریه کتاب مهربانی در گروه علم اطلاعات دانشگاه تهران

منبع : لیزنا
 گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه تهران با همکاری انجمن علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی برای کمک به زلزله‌زده‌گان کرمانشاه جشنواره خیریه کتاب مهربانی را برگزار می‌کند. 
جشنواره خیریه کتاب مهربانی در گروه علم اطلاعات دانشگاه تهران

 به گزارش لیزنا، گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه تهران با همکاری انجمن علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی برای کمک به زلزله‌زده‌گان کرمانشاه جشنواره خیریه کتاب مهربانی را برگزار می‌کند. این جشنواره در تاریخ ۵ الی ۸ اسفند ماه از ساعت 9 تا 17 در دانشگاه تهران-دانشکده مدیریت برگزار می‌شود.

نویسندگان، پژوهشگران و فعالان حوزه فرهنگ می‌توانند با اهدای کتاب‌ها یا سایر آثار خود به جشنواره در این امر مقدس سهیم باشند.

خیرین می‌توانند علاوه بر کتاب کالاهای خیریه‌ خود را (از جمله وسایل شب عید و بسیاری وسایل مورد نیاز دانش آموزان و دانشجویان) به جشنواره اهدا کنند.

همچنین علاقمندان می‌توانند برای کمک‌های نقدی خود از طریق انتقال وجه به حساب دکتر سپیده فهیمی فر، دبیر جشنواره، همکاری داشته باشند. شماره کارت دبیر جشنواره دکتر سپیده فهیمی فر ۵۸۵۹۸۳۱۰۵۵۴۱۰۸۵۵ است.

علاقمندان برای ارتباط با دبیر جشنواره از طریق آی دی تلگرام زیر اقدام کنند. https://t.me/Fahimifar

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: