کد خبر: 37704
تاریخ انتشار: سه شنبه, 22 آبان 1397 - 18:10

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

در دانشگاه محقق اردبیلی

افتتاح شانزدهمین نمایشگاه کتب تخصصی فارسی و لاتین

منبع : روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب موجب دسترسی آسان اساتید، کارمندان و دانشجویان به کتاب می شود.
افتتاح شانزدهمین نمایشگاه کتب تخصصی فارسی و لاتین

 به گزارش لیزنا، دکتر عزیز حبیبی در مراسم افتتاحیه شانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتب تخصصی فارسی و لاتین به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با بیان این مطلب افزود: با برگزاری این نمایشگاه ها، اساتید و دانشجویان نیازی به سفر به استان های دیگر برای تهیه کتاب های مورد نیاز خود ندارند.

وی با اشاره به تاثیرات اجتماعی برگزاری نمایشگاه های کتاب اضافه کرد: نمایشگاه ها موجب ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی می شود.

رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع رسانی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: این نمایشگاه به مناسبت گرامیداشت هفتۀ کتاب و کتاب خوانی و با هدف ایجاد زمینۀ دسترسی عموم دانشگاهیان به مجموعۀ کتاب های ناشران و شناساندن آثار معتبر علمی و تازه های پژوهش در زمینه های مختلف علمی، دینی، ادبی، اجتماعی، فرهنگی و تاریخی، نمایشگاه بزرگ کتب تخصّصی فارسی و لاتین برگزار می شود.

 دکتر حبیب شهبازی شیران افزود: نمایشگاه با حضور ۸ ناشر معتبر و صاحب نام خارجی و داخلی یعنی انتشارات سمت، انتشارات دانشگاه تربیت مدرس، انتشارات مؤسّسۀ جهاد دانشگاهی، انتشاراتElsevier ، انتشارات Mc Graw Hill، انتشارات John Wile، انتشارات Cab International و Springer Publishersبرگزار می شود.
 
 وی ادامه داد: نمایشگاه از ۱۹ تا ۲۴ آبان ماه از ساعت ۹ تا ۱۷در محلّ سالن نمایشگاه کتابخانۀ مرکزی دانشگاه محقّق اردبیلی برپا است و کتاب های ارایه‌ شده با تخفیف ۱۵ تا ۶۰ درصدی تحویل متقاضیان خواهد شد.

شهبازی شیران اضافه کرد: دسترسی دایمی به نرم افزار همانند جوی بین المللی iThenticate: Plagiarism Detection Software برای ارزیابی و تشخیص سرقت علمی برای استفادۀ اساتید محترم دانشگاه ایجاد شده و با ایجاد سرویس هوشمند رایانش ابری کتابخانه دیجیتال گیگالیب امکان دانلود Online و آنی متن کامل مقالات، کتب و پایان نامه های دنیا از بیش از ۲۱۰ ناشر معتبر بین  المللی در دانشگاه محقق اردبیلی فراهم شده است.

 این مراسم با حضور شفیع شفیعی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل، رباب عزیزخانی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل و مسئولان دانشگاه برگزار شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: