کد خبر: 37814
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 15 آذر 1397 - 18:55

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

برگزاری نمایشگاه مطبوعات قدیمی در کتابخانه آیت الله العظمی بروجردی

منبع : لیزنا
در آستانه هفته پژوهش نمایشگاه مطبوعات قدیمی در کتابخانه آیت الله العظمی بروجردی برگزار می شود. 
برگزاری نمایشگاه مطبوعات قدیمی در کتابخانه آیت الله العظمی بروجردی

 به گزارش لیزتا، نمایشگاه مطبوعات قدیمی کتابخانه آیت الله العظمی بروجردی به مدت 10 روز و از 15 لغایت 25 آذر برگزار می شود. 

مطبوعات و نشریات در برهه های مختلف تاریخی نقش بسیار برجسته و تاثیرگذاری در حوزه های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و غیره کشورها داشته و دارند. مطبوعات قدیمی به طور خاص، با توجه به شرایط دوره های زمانی مربوطه مشتمل بر برخی اطلاعات منحصر به فرد هستند که شاید در سایر انواع منابع اطلاعاتی به آنها اشاره نشده باشد

 با توجه به اهمیت این گروه از منابع و در آستانه هفته پژوهش، کتابخانه آیت الله العظمی بروجردی که مجموعه غنی و قابل توجهی از روزنامه ها، نشریات و سالنامه های قدیمی را در اختیار دارد، اقدام به برگزاری نمایشگاهی از این منابع کرده است.

سالنامه های فرهنگ شهرهای مختلف کشور، سالنامه های مدارس و مراکز آموزشی و سازمان ها و غیره همچون سالنامه ایران باستان، تمدن، نوردانش، و نیز سالنامه هایی از کشورهای پاکستان و افغانستان، روزنامه حبل المتین، روزنامه دولت علیه ایران، نشریه ثریا(چاپ مصر)، و اساسنامه و نظام نامه های سیاسی و غیرسیاسی از جمله آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه هستند.

نمایشگاه مطبوعات قدیمی کتابخانه آیت الله العظمی بروجردی به مدت 10 روز و از 15 لغایت 25 آذرماه، پذیرای علاقمندان حوزه مطبوعات است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: