کد خبر: 38214
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 19 دی 1397 - 11:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

برگزاری هشتمین جلسه هیأت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی شاخه خوزستان

منبع : روابط عمومی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی شاخه خوزستان
هشتمین جلسه هیأت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی شاخه خوزستان در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی استان خوزستان برگزار شد.
برگزاری هشتمین جلسه هیأت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی شاخه خوزستان

به گزارش لیزنا، هشتمین جلسه هیأت مدیره در سال ۱۳۹۷ با حضور منصور کوهی رستمی، ندا پورخلیل، عباس حسین زاده، معصومه رضایی، حسین صفری، حسین بهبهانی، پوران نجف کوچک و محمدرضا شکاری، روز سه شنبه، 18 دی ۹۷ در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی استان خوزستان برگزار شد.

در این جلسه کوهی رستمی رئیس انجمن، ضمن ارائه ی گزارش فعالیت های انجمن در 9 ماهه ی نخست سال، در خصوص پیشبرد اجرای طرح برگزاری همایش آتی این انجمن در سال 98 که با همکاری انجمن علمی ارتقای کتابخانه های عمومی ایران برگزار خواهد شد، صحبت نمود. سپس معصومه رضایی مسئول کمیته مالی، به ارائه ی گزارش مالی انجمن پرداخت و میزان مشارکت های سازمان ها را در اجرای برنامه های گذشته و آینده ی انجمن تشریح نمود. حسین زاده، نایب رئیس و مسئول کمیته آموزش نیز گزارشی از کارگاه های آموزشی برگزار شده و نیز دوره های پیش رو و نیازهای آموزشی استان صحبت هایی به میان آورد و در ادامه هر یک از حاضرین نقطه نظرات خود را در این خصوص اعلام کردند.

در این جلسه مقرر شد کارگاه آموزشی «مهارتهای ارتباطی برای کتابداران»، کارگاه آموزشی «مهارت های درست نویسی در زبان فارسی (ویژه نگارش های علمی)»، و دوره ی آموزشی یک روزه ی «کتاب، کودک و خانواده» تا پایان سال چندین نوبت در سطح شهرستان های استان برگزار شود. همچنین مقرر شد تا ضمن بررسی مشکلات و کاستی های وب سایت انجمن، به زودی نسخه ی جدیدی از آن رونمایی شود.

سارا کتابدار
|
Iran
|
1397/11/29 - 08:50
0
0
ایمیل آقای حسین صفری رو لازم دارم لطفا
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: