کد خبر: 40348
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 08 آبان 1398 - 14:17

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

آینده کتابخانه ملی ایران در کنگره پنجم مورد بررسی قرار خواهد گرفت

منبع : لیزنا
نخستین پیش‌نشست پنل آینده کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران صبح روز شنبه 4 آبان ماه از ساعت 10 تا 12 در دفتر برنامه‌ریزی و مدیریت کتابخانه ملی ایران برگزار شد.
آینده کتابخانه ملی ایران در کنگره پنجم مورد بررسی قرار خواهد گرفت

 به گزارش لیزنا، این نشست با حضور دکتر بابک زنده‌دل، مدیر کل برنامه‌ریزی و مدیریت، دکتر نرگس نشاط و دکتر اعظم نجفقلی‌نژاد (اعضای هیات علمی علم اطلاعات و دانش‌شناسی)، مهندس رضا شهرابی، خانم چیذری، خانم محمدی، پریسا پاسیار، مهندس بهرامی، آقای بختیاری، خانم آخوندی و خانم معماری برگزار شد.

در این نشست هر کدام از اعضای جلسه درباره محورهایی که قرار است در پنل اصلی به آنها پرداخته شود، نظرات خود را مطرح کردند.

ترکیب اعضای پنل هم با اتفاق نظر اعضای جلسه مورد بررسی مجدد قرار گرفت و قرار شد یکی از متخصصان علم اطلاعات و دانش شناسی کتابخانه ملی در این پنل حضور داشته باشند.

درباره کارگروه‌های تدوین سند تحول با رویکرد آینده‌نگاری در کتابخانه ملی ایران و حضور فعال آنان در نشست اصلی هم نکاتی بیان شد و مقرر شد در پیش نشست دوم هر کدام از کارگروه‌ها به ارائه ده دقیقه‌ای از ماحصل کارگروه خود اقدام نمایند. مقرر شد پیش نشست دوم و رسمی‌تری از این پنل با اطلاع‌رسانی قبلی تشکیل شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: