کد خبر: 40786
تاریخ انتشار: شنبه, 28 دی 1398 - 08:38

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

کارگاه آموزشی "کتابدار داده های پژوهشی" برگزار شد

منبع : روابط عمومی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی فارس
امکان ثبت نام به صورت مجازی در کارگاه آموزشی "کتابدار داده های پژوهشی" برگزار شده توسط انجمن کتابداری شاخه جنوب کشور فراهم شده است.
کارگاه آموزشی

به گزارش لیزنا، زهرا شاه نظرنژاد، عضو هیات مدیره و مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی انجمن کتابداری شاخه جنوب کشور با اعلام این خبر افزود: کارگاه آموزشی "کتابدار داده های پژوهشی" توسط انجمن کتابداری شاخه جنوب کشور در دانشگاه شیراز با تدریس دکتر مجید نبوی (استادیار بخش علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شیراز) برگزار شد. در این جلسه به بحث در خصوص مفهوم داده، کارکردهای کتابداری، تعریف کتابدارداده، عناوین شغلی کتابدارداده، وظایف کتابدارداده و کتاب‌های منتشر شده در زمینۀ کتابدارداده پرداخته شد.

علاقه مندان به شرکت در این کارگاه آموزشی به صورت مجازی (جلسه ضبط شده) می توانند از تاریخ 98/10/25 به لینک دوره های آموزشی وب سایت آرموک به نشانی http://libiran.ir/register/cat/17  مراجعه و ثبت نام نمایند.

شایان ذکر است که به تمام شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی گواهی رسمی از سوی انجمن کتابداری شاخه جنوب کشور ارائه می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: