کد خبر: 43451
تاریخ انتشار: یکشنبه, 24 اسفند 1399 - 08:38

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

تمدید مهلت شرکت در پویش مجازی «کتابخانه من»

منبع : پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور
به دلیل استقبال و درخواست مکرر کتابداران علاقه‌مند به شرکت در پویش «کتابخانه من» مهلت شرکت در این پویش تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ تمدید شد.
تمدید مهلت شرکت در پویش مجازی «کتابخانه من»

به گزارش لیزنا، پویش «کتابخانه من» ویژه کتابداران که به مناسبت هفدهمین سالروز تأسیس نهاد و با هدف معرفی کتابخانه ها و ارتقای سطح آگاهی عموم نسبت به فعالیت های جاری کتابخانه‌های عمومی راه‌اندازی شده، به دلیل استقبال و درخواست مکرر کتابداران علاقه‌مند، تمدید شد.

بر اساس اعلام اداره کل فرهنگی نهاد، مهلت شرکت در این پویش مجازی که پیش از این از ۱۶ الی ۲۳ اسفندماه اعلام شده بود، تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۰ تمدید شد و تمامی کتابداران می‌توانند در این مدت با ساخت کلیپ معرفی کتابخانه محل خدمت خود، می در این پویش شرکت کنند.

لازم به ذکر است حجم هر کلیپ باید حداکثر ۵۰ مگابایت بوده و پس از تهیه با هشتگ‌های #کتابخانه_من، #کتابخانه_روشنایی_دیار_من و #نهاد_کتابخانه_های_عمومی_کشور در صفحات مجازی منتشر شود. همچنین به منظور شرکت در مسابقه، کلیپ تهیه شده باید در سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی نهاد به نشانی www.samakpl.ir، بارگذاری شود.

گفتنی است، با اتمام مهلت ارسال آثار و پس از انجام داوری، از برترین آثار در هر استان، با اهدای کارت هدیه ۵ میلیون ریالی تقدیر خواهد شد.