کد خبر: 43970
تاریخ انتشار: یکشنبه, 06 تیر 1400 - 13:01

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

در مجلس شورای اسلامی تاکید شد:

راه اندازی کتابخانه عمومی خنافره شادگان از ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی صنایع

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان
در دیدار عباس حسین زاده سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان با حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی  بر راه اندازی کتابخانه عمومی خنافره شادگان از ظرفیت مسئولیت های اجتماعی صنایع تاکید شد.
راه اندازی کتابخانه عمومی خنافره شادگان از ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی صنایع

به گزارش لیزنا، در دیدار عباس حسین زاده سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان با حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی  بر حمایت از نهاد کتابخانه های عمومی تاکید شد.

در این جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین  مجید ناصری نژاد، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی  نماینده شادگان نیز در این دیدار با تأکید بر ضرورت توسعه و ترویج فعالیت های فرهنگی و کتابخوانی، گفت: با هماهنگی که با بنیاد علوی به عمل می آوریم و قول مساعد رئیس این بنیاد خودروی مورد نیاز برای راه اندازی کتابخانه های سیار را در سطح روستاهای شادگان را گرفت شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید ناصری نژاد تصریح کرد: می توان برای تکمیل و تجهیز و راه اندازی کتابخانه عمومی خنافره شادگان از ظرفیت مسئولیت های اجتماعی صنایع استفاده کرد.

وی افزود: برای توسعه و ترویج فعالیت های کتابخوانی و حمایت از این حرکت ها در سطح شادگان آماده هر نوع همکاری هستیم.

وی در این دیدار با اشاره به ضرورت حمایت از فعالیت های ترویجی در حوزه کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: حمایت از ترویج و نشر فرهنگ مطالعه و کتابخوانی می تواند در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و افزایش سرانه های فرهنگی موثر باشد.

عباس حسین زاده سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان گفت: شادگان دارای ۳ کتابخانه است و کتابخانه دیگری در بخش خنافره در دست تکمیل ، تجهیز و راه اندازی است که برای تکمیل این کتابخانه نیازمند ۸ میلیارد ریال اعتبار هستیم.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان تصریح کرد: با توجه به این که شادگان بیش از ۲۱۰ روستا دارد در عمل نیازمند کتابخانه های سیار است.

حسین زاده همچنین بر پیگیری برای دریافت اعتبار از سازمان برنامه و بودجه استان برای تکمیل طرح های ناتمام کتابخانه ای در شادگان تأکید کرد.