کد خبر: 44985
تاریخ انتشار: شنبه, 11 دی 1400 - 14:05

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

برگزاری عصر شعر مجازی «جهان مرد»

منبع : لیزنا
در ادامه ویژه برنامه‌های پیش بینی شده نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی عصر شعر «جهان مرد» با مشارکت استان‌های مختلف کشور و به زبان‌های فارسی، ترکی، عربی، کردی و لری به صورت مجازی برگزار می‌شود.
برگزاری عصر شعر مجازی «جهان مرد»

به گزارش لیزنا ، عصر شعر مجازی «جهان مرد» به زبان‌های فارسی، کردی و لری، ترکی و عربی با همکاری کنگره بین‌المللی انتقام سخت و مشارکت محافل ادبی نهاد در استان‌ها، به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در روزهای ۱۱ الی ۱۵ دی ماه بصورت مجازی برگزار می‌شود.

بر این اساس روز ۱۱ دی ۱۴۰۰عصر شعر «جهان مرد» به زبان‌های کردی و لری در ۶ استان به میزبانی کرمانشاه و با مشارکت مجازی استان‌های کردستان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام و چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

عصر شعر «جهان مرد» به زبان ترکی نیز ۱۲ دی ۱۴۰۰در ۵ استان به میزبانی زنجان و با مشارکت مجازی استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، قزوین برگزار خواهد شد.

۱۳ دی ۱۴۰۰ استان کرمان میزبان عصر شعر «جهان مرد» به زبان فارسی  خواهد بود که استان‌های تهران، مرکزی، اصفهان، یزد، فارس، گیلان، مازندران، البرز، همدان و سمنان نیز بصورت مجازی در این عصر شعر شرکت خواهند داشت.

در ادامه برگزاری این برنامه عصر شعر «جهان مرد» ویژه فارسی زبانان افغانستانی، پاکستان و هند و... ۱۴ دی ۱۴۰۰ در ۶ استان به میزبانی خراسان رضوی و مشارکت مجازی استان‌های  خراسان جنوبی و خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، قم و گلستان برگزار می‌شود.

عصر شعر «جهان مرد» به زبان عربی نیز ۱۵ دی در ۳ استان به میزبانی خوزستان و مشارکت مجازی استان‌های بوشهر و هرمزگان برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند در روزهای یاد شده از ساعت ۱۳ الی ۱۵با مراجعه به آدرس www.skyroom.online/ch/nahaad/mahafel از طریق پلتفرم اسکاری روم در این عصر شعرهای مجازی حضور پیدا کنند. همچنین این برنامه بصورت زنده از طریق پایگاه اطلاع رسانی نهاد www.iranpl.ir پیام رسان سروش www.sapp.ir/iranpl (سروش) و صفحه آپارات نهاد www.aparat.com/iranpl پخش خواهد شد.