کد خبر: 45318
تاریخ انتشار: دوشنبه, 02 اسفند 1400 - 04:43

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

مهلت ارسال مقالات به همایش بین‌المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی تمدید شد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس
مهلت ارسال مقالات تمام‌متن به همایش بین‌المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی؛ الگوها، تجربه‌ها و ایده‌ها، تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ تمدید شد.
مهلت ارسال مقالات به همایش بین‌المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی تمدید شد

به گزارش لیزنا، مهلت ارسال مقالات تمام‌متن به همایش بین‌المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی؛ الگوها، تجربه‌ها و ایده‌ها، تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ تمدید شد. کتابداران، پژوهشگران، اساتید و ایده‌پردازان و شرکت‌های دانش‌بنیان می توانند از فرصت پیش آمده برای هر چه غنی‌تر برگزار شدن همایش و بهره‌مندی از امتیازات علمی آن، استفاده کنند.

پیش از این مهلت ارسال اصل مقالات ۳۰ بهمن‌ماه بود که با توجه به درخواست پژوهشگران و همچنین هر چه غنی‌تر برگزار شدن همایش، تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ تمدید شد. تاریخ برگزاری همایش، ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ خواهد بود. تمامی مقالات «همایش بین‌المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی: الگوها، تجربه‌ها و ایده‌ها» در پایگاه استنادی ISC ، پایگاه استنادی سیویلیکا (CIVILICA) و کنسرسیوم محتوای ملی، نمایه خواهد شد. شرکت‌کنندگان می‌توانند با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله همایش با دریافت گواهی همایش استفاده کنند.

مقالات فارسی منتخب، در نشریه تحقیقات اطلاع‌رسانی و کتابخانه‌های عمومی و مقالات منتخب انگلیسی در نشریه بین‌المللی علوم و مدیریت اطلاعات نمایه اسکوپوس منتشر خواهد شد.

این همایش به همت انجمن ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران، انجمن جامعه‌شناسی ایران و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به میزبانی شهر شیراز به دو زبان فارسی و انگلیسی برنامه‌ریزی شده است و هدف اصلی همایش، ایجاد بستری مشترک برای مشارکت پژوهشگران، دانشگاهیان، مدیران، ارائه‌دهندگان خدمات اطلاعاتی، کتابداران و سیاستگذاران جهت اشتراک‌گذاری تجارب، ایده‌های نوآورانه و یافته‌های پژوهشی خصوصاً در زمینه طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی است.

پژوهشگران می توانند برای اطلاعات بیشتر به سایت همایش به نشانی hamayesh.ipla.ir مراجعه کنند.