کد خبر: 45640
تاریخ انتشار: دوشنبه, 12 ارديبهشت 1401 - 23:07

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

انتصاب سیدحسن سیدابراهیم به عنوان مشاور دبیرکل نهادکتابخانه‌های عمومی در امور مجلس

منبع : لیزنا
مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با صدور حکمی سیدحسن سیدابراهیم را به عنوان «مشاور دبیرکل در امور مجلس» منصوب کرد.
انتصاب سیدحسن سیدابراهیم به عنوان مشاور دبیرکل نهادکتابخانه‌های عمومی در امور مجلس

به گزارش لیزنا، متن حکم به این شرح است:

جناب آقای سیدحسن سیدابراهیم

سلام علیکم

با استعانت از خداوند متعال و ارواح طیّبه معصومان (علیهم السلام) و نظر به تعهد و آشنایی شایسته جناب‌عالی با حوزه مجلس، به موجب این حکم به سمت «مشاور دبیرکل در امور مجلس» منصوب می‌شوید.

با عنایت به جایگاه سرنوشت‌ساز خانه ملت در تقویت نقش بی‌بدیلِ فرهنگی و اجتماعیِ نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، انتظار دارم ترتیبی فراهم آورید تا، بیش از پیش، از ظرفیتِ همراهی و همدلی قوه قانونگذاری برخوردار شویم. در این راستا، بر توجه روزآمد، دقیق و پیوسته جناب‌عالی به محورهای زیر تأکید دارم:

تعامل کارساز و اثربخش و ایجاد و گسترش ارتباط سازنده با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و کمیسیون‌های تخصصی آن، به‌کارگیری تدابیر هوشمندانه و روش‌های منسجم به منظور آشنایی نمایندگان با توانمندی‌ها و عملکرد نهاد، همراهی و همکاری لازم با معاونت حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رصد مستمر کمیسیون‌های مربوط در مجلس و پیگیری طرح‌ها و لوایح مرتبط، بررسی و اظهارنظر در مورد پیشنهادها وایده‌های مربوط و گزارش به این‌جانب، احصا و رصد قوانین و مقررات قانونی مربوط به نهاد، ارائه طرح و پیشنهاد در خصوص چالش‎های موجود و احتمالیِ نهاد در حوزه مجلس، بررسی و ارائه پیشنهادهای فنی برای رفع مشکلات قانون تأسیس و نحوه اداره کتابخانه‌های عمومی، برنامه‌ریزی برای آگاهی بهنگام از نظرات و پیشنهادهای نمایندگان درباره نهاد و پاسخ شایسته به سؤالات و تذکرات آنان.

به لطف الهی امیدوارم، در سایه همراهی معاونان و مدیران نهاد، در انجام سزاوار مسئولیت محوله پیروز باشید. والله هو الموفِق و المعین.

مهدی رمضانی

دبیرکل