کد خبر: 47666
تاریخ انتشار: یکشنبه, 05 شهریور 1402 - 07:44

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

کتابخانه مرکزی بندرعباس در دهه فجر سال جاری افتتاح می‌شود

منبع : نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از پروژه کتابخانه مرکزی بندرعباس گفت: با همت استاندار هرمزگان در سفرهای استانی رئیس جمهور، ۱۰۰ درصد بودجه جهت انجام پروژه کتابخانه مرکزی بندرعباس تخصیص داده شده است و ان شاء الله در ایام دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
کتابخانه مرکزی بندرعباس در دهه فجر سال جاری افتتاح  می‌شود

به گزارش لیزنا، محمد مهدی اسماعیلی در بازدید از پروژه کتابخانه مرکزی بندرعباس با بیان این مطلب که تامین بودجه تجهیزات سرمایشی را در تهران پیگیری و تهیه می کنیم تا بزودی محقق شود، اضافه کرد: تمام تلاش خود را برای آماده سازی این مجموعه آموزشی و فرهنگی آبرومند که در شان هرمزگان و شهر بندرعباس باشد به کار خواهیم گرفت تا در اولین فرصت نیز در اختیار مردم قرار گیرد.

وی در ادامه با اعلام اینکه محوطه سازی و دیگر موارد لازم جهت اتمام پروژه با دستور استاندار در اسرع وقت انجام خواهد شد، گفت: این ساختمان بزرگ فرهنگی ،پروژه زیبا و کم نظیری است که در دوسال اخیر با تخصیص بودجه، پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و در آستانه افتتاح است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی کتابخانه مرکزی بندرعباس تصریح کرد: تلاش می کنیم با هم افزایی و همکاری، هر آنچه مربوط به وزارت ارشاد و مدیرت استان می باشد را برطرف کنیم تا در دهه مبارک فجر؛ این پروژه بزرگ ملی را به مردم هرمزگان تقدیم کنیم.

اسماعیلی در حاشیه این بازدید در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: نهضت بزرگ کتابخانه سازی در کشور به راه افتاده است که برای مردم بسیار مفید بوده و کتابخانه‌های مهمی نیز ایجاد شده است و برای افتتاح کتابخانه‌های مناسب در هرمزگان نیز برنامه های خوبی به اجرا در می آید که پس از جمع بندی برنامه این سفر به اتفاق استاندار هرمزگان به توافقات خوبی خواهیم رسید.