کد خبر: 25909
تاریخ انتشار: یکشنبه, 23 آبان 1395 - 15:41

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

ستاد خبری 24

اعلام برنامه‌های بیست‌و‌چهارمین هفته کتاب در استان لرستان

منبع : لیزنا
برنامه‌های بیست‌و‌چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در استان لرستان، از سوی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد این استان اعلام شد.
اعلام برنامه‌های بیست‌و‌چهارمین هفته کتاب در استان لرستان

 

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام ستاد خبری بیست‌و‌چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، برنامه‌های هفته کتاب در استان لرستان از سوی معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامیِ این استان اعلام شد.

بر این اساس، «نمایشگاه کتاب»، «اهداء کتاب» و «مسابقه کتابخوانی»، « نقد کتاب»، «تجلیل از خادمان نشر استانی» از برنامه‌هایی است که در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

دیگر برنامه‌های استان لرستان در ایام هفته کتاب به تفکیک شهر به شرح زیر است:

در شهرستان الیگودرز «نمایشگاه کتاب سیار»، «اهداء کتاب»، «ایستگاه نقاشی»، «نمایشگاه تازه‌های کتاب»، «نمایش خیابانی» از برنامه‌های این هفته است.

در شهرستان دورود «زنگ کتاب در مدارس»، «رونمایی از کتاب»، «اهداء کتاب»، «کارگاه نقد کتاب»، «نمایشگاه کتاب» از برنامه‌هایی است که در هفته کتاب اجرایی می‌شود.

برنامه‌های «جلسه کمیته نهضت مطالعه»، «تجلیل از نویسندگان»، «اهداء کتاب»، «نقد کتاب»، «مسابقه فرهنگی» به شهرستان بروجرد و برنامه‌های «اهداء کتاب»،«نمایشگاه کتاب»، «تجلیل از نویسندگان» به شهرستان دلفان در هفته کتاب اختصاص دارد.

در شهرستان پلدختر «زنگ کتاب در مدارس»، «جشنواره شعر کتاب»، «تجلیل از خادمان نشر»، «مسابقه فرهنگی »، «جشن کتاب»، «نمایشگاه کتاب» از برنامه‌های هفته کتاب اعلام شده است.

شهرستان کوهدشت نیز در این ایام میزبان برگزاری «ایستگاه نقاشی با موضوع کتاب»، «جلسه نقد کتاب»، «مسابقه کتابخوانی»، «نمایشگاه کتاب» است.

 

بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ آبان ماه الی ۱ آذر ۱۳۹۵ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: