کد خبر: 25981
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 26 آبان 1395 - 20:17

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

ستاد خبری 24

اعلام برنامه‌های بیست و چهارمین هفته کتاب در وزارت نیرو

منبع : لیزنا
برنامه‌های بیست‌وچهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از سوی وزارت نیرو برای اجرا در این وزارتخانه و شرکت‌های زیرمجموعه آن اعلام شد.
اعلام برنامه‌های بیست و چهارمین هفته کتاب در وزارت نیرو

 

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام ستاد خبری بیست‌و‌چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، برنامه‌های هفته کتاب در وزارت نیرو اعلام شد.

 

بر این اساس، «برگزاری نشست‌های آموزشی "یوم جستجو"؛ چگونگی جستجوی نتایج اطلاعاتی در اینترنت»، «برنامه بازدید از سازمان اسناد ملی»، «برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب»، «اهدای کتاب صوتی به عنوان گروه‌های پیشرو»، «اجرای طرح دوره‌ای مطالعه مدیران ارشد وزارت نیرو»،» درج شعار هفته کتاب در سربرگ مکاتبات اداری» و «اهدای کتاب به مراجعین مراکز اطلاعات علمی اسناد و کتابخانه در طول برگزاری هفته کتاب و کتاب‌خوانی» از برنامه‌های وزارت نیرو در هفته کتاب است.


این برنامه‌ها با همکاری مشاوران، مدیران کل، معاونان، روسای گروه، همکاران حوزه ستادی و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو برگزار می‌شوند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: