کد خبر: 24580
تاریخ انتشار: یکشنبه, 30 خرداد 1395 - 15:37

داخلی

»

اخبار کتاب

تهران، اصفهان و قم پیشرو در طرح تابستانه کتاب

منبع : لیزنا
استان قم تاکنون با 50 کتابفروشی توانست رتبه سوم طرح تابستانه کتاب را در بین 30 استان شرکت کننده در این طرح،  از آن خود کند. این درحالی است که تنها 11 کتابفروشی این استان در طرح« عیدانه کتاب» فعال بودند.
تهران، اصفهان و قم پیشرو در طرح تابستانه کتاب

 

به گزارش لیزنا، با گذشت دو هفته از آغاز ثبت نام کتابفروشی ها در طرح «تابستانه کتاب» 412کتابفروشی در این طرح عضو شدند که استان های تهران، اصفهان و قم به ترتیب با 81 ، 52 و 50 کتابفروشی رتبه های اول تا سوم این طرح را بر اساس تعداد کتابفروشی های عضو به خود اختصاص دادند.

بر اساس این گزارش، تعداد کتابفروشی های فعال در این طرح 289 کتابفروشی است که  تاکنون217 کتابفروشی در مرکز استان و 72 کتابفروشی در شهرستان در طرح «تابستانه کتاب» شرکت کرده اند.  

موسسه خانه کتاب به منظور رونق بخشيدن به بازار كتاب و ترويج كتابخواني، همزمان با آغاز تابستان،  تسهيلاتي را در قالب يارانه خرید كتاب از طريق كتابفروشي‌هاي سراسر كشور، مستقیماً به خریداران کتاب پرداخت می کند.

 

در طرح «تابستانه كتاب» كتاب‌های عمومی از 20 درصد تخفیف و كتاب‌های كودك و نوجوان از 25 درصد تخفیف برخوردار می‌شوند. این طرح در بازه زمانی یك ماهه از 15 تیر تا 15 مرداد در كتابفروشی‌های عضو این طرح اجرا خواهد شد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: