کد خبر: 30248
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 08 شهریور 1396 - 13:20

داخلی

»

اخبار کتاب

فروش  500 هزار نسخه کتاب در طرح تابستانه کتاب

منبع : لیزنا
کتابفروشان سراسر کشور توانستند در طرح تابستان کتاب 500 هزار نسخه کتاب را به بیش از 196 هزار نفر بفروشند.
فروش  500 هزار نسخه کتاب در طرح تابستانه کتاب

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب، حدود 500هزار نسخه کتاب در طرح تابستانه کتاب از سوی کتابفروشان سراسر کشور به فروش رفته است.  این درحالی است که مهلت استفاده از این طرح در مراکز استان ها به پایان رسیده اما در شهرستان ها تا 13 شهریور ماه همچنان ادامه دارد.

كتاب های «قهوه‌ی سرد آقای نویسنده»، «سلام بر ابراهیم»،«سمفونی مردگان»، «یك عاشقانه‌ی آرام»، «چشم‌هایش»، « «جای خالی سلوچ»، «چراغ‌ها را من خاموش می‌كنم»، «سووشون»،  « ریحانه بهشتی یا فرزند صالح» و «سال بلوا» همچنان جزو پرفروش ترین كتاب های تالیفی طرح «تابستانه كتاب» هستند.

از جمله کتاب های که در فهرست پرفروش ترین های طرح «تابستانه كتاب»  در بخش ترجمه قرار گرفته اند می توان به كتاب های «ملت عشق»، «من پیش از تو»، «جزء از كل»، «دختری كه پشت سر گذاشتی»، «پس از تو»، «بیشعوری»، «دنیای سوفی»، «یك بعلاوه یك»، «عقاید یك دلقك» و «هنر شفاف اندیشیدن»  اشاره كرد.

همچنین در بخش كتاب های كودك تالیفی در طرح« تابستانه كتاب» كتاب های «می‌می‌نی چه دوست نازنینی»، «می‌می‌نی یه عالمه شیرینی»، «پنیر داداش ماسته حرف می‌می‌نی راسته»، «می‌می‌نی تو مهدكودك دوسته با فیل و اردك»،  «می‌می‌نی حالا تمیزترینی»، «می‌می‌نی دیگه بیكاره دوست و رفیق نداره»، «تن تن و سند باد»، «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب: قصه‌های برگزیده از قصه‌های قرآن»، «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب: قصه‌های چهارده معصوم (ع)» و «قصه های خوب برای بچه های خوب:قصه‌های برگزیده از گلستان و ملستان» به عنوان آثار  پرفروش  شناخته شدند.

از آثار پرفروش در بخش كتاب های كودك ترجمه نیز  می توان از  كتاب های «دنیای معركه‌ی تام گیتس»، «شازده كوچولو»، «بهانه‌های عالی و چیزهای خوب دیگر»، «خانه درختی 13 طبقه»، «همه چی محشر است (نسبتا)»، «خانه درختی 65 طبقه»، «پرونده‌ی ویژه: فراتر از ترس!» ، « «فكرهای نبوغ‌آمیز (بیشترشان)»، «خانه درختی 26 طبقه»، «خانه درختی 39 طبقه» نام برد.

در این طرح، استان تهران با 148 كتابفروشی، اصفهان با 98 كتابفروشی و قم با 93 كتابفروشی بیشترین مشاركت را در طرح داشته‌اند.

 

علاقه‌مندان و خریداران كتاب می‌توانند تا 13 شهریور در شهرستان‌ها به كتابفروشی‌های عضو طرح مراجعه و از تخفیف ۲۰ تا ۲۵ درصدی خرید كتاب در این طرح تا سقف یكصد هزار تومان استفاده كنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: