کد خبر: 25136
تاریخ انتشار: دوشنبه, 15 شهریور 1395 - 09:40

داخلی

»

اخبار کتاب

تن‌تن و سند باد به چاپ هفدهم رسید

منبع : لیزنا
کتاب "تن‌تن و سند‌باد" نوشته‌ی "محمد میرکیانی" در نوبت چاپ هفدهم در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.
تن‌تن و سند باد به چاپ هفدهم رسید

 به گزارش لیزنا، تن‌تن و سند‌باد کتابی استراتژیک در حوزه‌ی ادبیات نوجوان است که هدف نویسنده از خلق چنین داستانی پرداخت استعاری و غیر مستقیم به مسئله‌ی تهاجم فرهنگی غرب به شرق است جالب آنکه در ابتدای دهه‌ی هفتاد، مسئله‌ی تهاجم فرهنگی امری واضح و قابل روئیت برای همگان نبود و حتی علی رغم تأکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب، این امر برای طیف وسیعی از دست‌اندرکاران و مسئولان گنگ و نامفهوم بود. موضوع اصلی کتاب، توجه به هویت شرق در مقابل تهاجم غربی است.

 

مؤسسه انتشارات قدیانی، کتاب" تن‌تن و سند‌باد" نوشته‌ی "محمد میرکیانی" را در نوبت چاپ هفدهم، شماره‌گان 4400 نسخه و قیمت 10000تومان وارد بازار کتاب نمود.

 

 براي تهيه‌ی اين كتاب‌ علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي www.ghadyani.org  نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: