کد خبر: 25370
تاریخ انتشار: شنبه, 17 مهر 1395 - 15:05

داخلی

»

اخبار کتاب

تاکنون بیش از دویست  اثر به جشنواره مروجان کتاب‌خوانی ارسال شده است

منبع : لیزنا
  دبير سومين دوره جشنواره تقدیر از مروجان كتابخواني با بیان این‌که کمتر از یک هفته به پایان مهلت ارسال آثار  به جشنواره باقی‌مانده است، از  ارسال بیش از دویست اثر  و ایده‌ی خلاقانه در ترویج کتاب‌خوانی به دبیرخانه‌ی این جشنواره خبر داد. 
تاکنون بیش از دویست  اثر به جشنواره مروجان کتاب‌خوانی ارسال شده است

به گزارش لیزنا، محسن حاجي زين العابديني گفت: تاکنون دویست  طرح و ایده‌ی خلاقانه به دبیرخانه‌ی جشنواره رسیده است و انتظار می‌رود تا بیستم مهرماه، آخرین مهلت ارسال آثار، این تعداد افزایش پیدا کند. 


او همچنین متذکر شد: علاقه‌مندان به شرکت در سومین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی می‌توانند گزارش‌ها و مستندات فعالیت‌های خود را در زمینه ترویج کتاب‌خوانی به همراه فرم پیوست تکمیل و تا پایان وقت اداری 20 مهرماه 1395 از طریق رایانامه (پست الکترونیکی) یا پست به دبیرخانه «سومین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی» ارسال کنند. ایمیل جشنواره به این نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید قابل دسترس هست. 

دبیر سومین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب تصریح کرد: در مرحله اول که مهلت ارسال آثار تا تاریخ  25 شهریور تعیین شده بود، بیش از 110 اثر به جشنواره رسیده بود.  در پی تماس‌های زیادی که با جشنواره گرفته می‌شد، مهلت ارسال آثار تا 20 مهر 1395 تمدید شده است.

 

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی از فراخوان سومین جشنواره مروجان کتابخوانی  به صفحه فراخوان در سایت جشنواره مراجعه نمایند و تا پایان  روز 20 مهر ۱۳۹۵ فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه «سومین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی» ارسال کنند.

  این فراخوان به همراه فرم شرکت در آن از وبگاه انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران به نشانی www.ilisa.ir  قابل دریافت است.   

محسن زین العابدینی
|
Iran
|
1395/07/18 - 11:27
0
2
سلام
ضمن تشکر از شما با توجه به مصادف شدن زمان اتمام ارسال آثار به جشنواره با تاسوعای حسینی، علاقه مندان می توانند آثار خود را تا شنبه 24 مهر نیز ارسال کنند.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: