کد خبر: 25413
تاریخ انتشار: شنبه, 24 مهر 1395 - 12:04

داخلی

»

اخبار کتاب

برای پنجمین بار

انتشار کتاب «چطوری نماز بخوانم» ویژه کودک

 کتاب «چطوری نماز بخوانم» اثر «سید حسین صدرالحفاظ» در نوبت چاپ پنجم  وارد بازار کتاب شد.
انتشار کتاب «چطوری نماز بخوانم» ویژه کودک

 به گزارش لیزنا، یکی از دغدغه‌های بسیاری از مادران و پدران، تربیت دینی کودکانشان است. همین امر سبب شده تا به دنبال یک روش موثر برای جذب کودکانشان نسبت به آموزه‌های دینی باشند. از سوی دیگر همه والدین می‌دانند یکی از آموزه‌های مهم دینی که نقش بسیار مؤثری در تربیت فرزندانشان دارد، نماز است. لذا به دنبال شیوه‌های کاربردی برای جذب و علاقه فرزندانشان به نماز هستند.

 

کتاب «چطوری نماز بخوانم» ضمن معرفی مختصر و کلی اصول و فروع دین اسلام، خواننده را با مقدمات، شرایط و آداب نماز به صورت مرحله به مرحله و همراه با تصاویر و اذکار مربوط آشنا می‌کند.

کتاب‌های بنفشه، واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، «کتاب چطوری نماز بخوانم؟» اثر «سید حسین صدرالحفاظ» را در نوبت چاپ پنجم، تیراژ 1650 نسخه و قیمت 5000 تومان روانه بازار کتاب نمود.

براي تهيه اين كتاب علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي هاي معتبر سراسر كشور، می توانید براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي  www.ghadyani.org  نشر قدياني نيز مراجعه كنيد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: