کد خبر: 25772
تاریخ انتشار: دوشنبه, 17 آبان 1395 - 09:56

داخلی

»

اخبار کتاب

سومین نشست متخصصین علم اطلاعات و دانش شناسی استان فارس

منبع : لیزنا
به گزارش لیزنا، رییس انجمن کتابداری و اطلاع رسانی استان فارس، از برگزاری سومین نشست متخصصین علم اطلاعات و دانش شناسی استان، به مناسبت هفته کتاب خبر داد.
سومین نشست متخصصین علم اطلاعات و دانش شناسی استان فارس

 این نشست که با موضوع «افق های پیش روی علم اطلاعات و دانش شناسی» است با همکاری مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس و اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس، برگزار می شود.

سخنران ویژه این مراسم پرفسور جعفر مهراد، چهره ماندگار علم اطلاعات و دانش شناسی کشور و رئیس بخش علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شیراز، خواهد بود.

 دکتر محمد رضا قانع، از تقدیر و تجلیل از 35 کتابدار برتر استان فارس خبر داد و گفت: این کتابداران برتر از میان کتابداران کتابخانه های دانشگاهی، عمومی، تخصصی و کتابخانه ملی انتخاب شده اند.

 

سومین نشست متخصصین علم اطلاعات و دانش شناسی، روز چهارشنبه نوزدهم آبان ماه از 8:30 دقیقه لغایت 11 در سالن همایش های مرکز اسناد کتابخانه ملی، واقع در چهارراه حافظیه برگزار می گردد.

 قبل از اجرای این نشست، از ساعت 8 صبح نیز تور بازدید و آشنایی با کتابخانه ملی برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: