کد خبر: 26186
تاریخ انتشار: دوشنبه, 15 آذر 1395 - 09:46

داخلی

»

اخبار کتاب

بیش از 400هزار نسخه کتاب در «پاییزه کتاب» به فروش رسید

منبع : لیزنا
درحالی که تنها 9 روز از طرح«پاییزه کتاب» فرصت باقی مانده است، 435 هزار و 57 نسخه کتاب به فروش رسیده است.
بیش از 400هزار نسخه کتاب در «پاییزه کتاب» به فروش رسید

 به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب، در حالی که فقط 9روز تا پایان طرح «پاییزه کتاب» باقی مانده است، 435 هزار و 57 نسخه کتاب از سوی 169 هزار و 71 نفر خریداری شده است.

 

در این طرح، استان تهران با 118 کتاب‌فروشی توانست با بیش از 80 هزار نسخه کتاب، رتبه اول پرفروش‌ترین استان‌ها بر اساس کتاب را به خود اختصاص دهد.

استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، خوزستان، گیلان، قم، آذربایجان شرقی، فارس، مازندران و یزد تاکنون از بین 31 استان مشارکت کننده در این طرح، جزو 10 استان پر‌فروش بر اساس کتاب شناخته شده‌اند.

همچنین، کتاب‌فروشی‌های «رشد»اهواز، «فرازمند رشت»، «شهر کتاب مشهد»، «كتاب آبان»مشهد، «نمايشگاه كتاب كودك»تهران، «کتاب رشد(شعبه نادری) اهواز، «نمایشگاه و فروشگاه کتاب محام» اهواز، «کتاب شهر»کرمانشاه، «شهر كتاب ساری» و «پردیس کتاب»مشهد تاکنون پر فروش‌ترین کتاب‌فروشی‌ها بر اساس کتاب هستند.

کتاب‌های «من پيش از تو» انتشارت آموت، «پس از تو» انتشارات آموت، «یک بعلاوه یک» انتشارات آموت، «ملت عشق» انتشارات ققنوس،«بيشعوري» انتشارات تيسا،«جزء از کل» انتشارات چشمه، «بهترین شکل ممکن» انتشارات چشمه و «هنر شفاف انديشيدن» انتشارات چشمه در صدر پرفروش‌ترين كتاب‌‌ها در طرح پاییزه كتاب هستند.

 

 میزان فروش کتاب در طرح«پاییزه کتاب» در مقایسه با طرح«تابستانه کتاب» افزایش قابل توجهی داشته است.

طرح«پاییزه كتاب» در بازه زماني يك ماهه 24 آبان تا 24 آذر  سال جاري در كتاب‌فروشي‌هاي عضو  اين طرح اجرا مي‌شودعلاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طرح «پائیزه کتاب»به کانال تلگرامی بپیوندند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: