کد خبر: 27883
تاریخ انتشار: یکشنبه, 22 اسفند 1395 - 10:49

داخلی

»

اخبار کتاب

آغاز ثبت‌نام بن مشارکتی خرید کتاب سازمان‌ها، نهادها و موسسات

منبع : لیزنا
ثبت‌نام سازمان‌ها، نهادها و موسسات دولتی و غیر دولتی به منظور دریافت بن مشارکتی در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد.
آغاز ثبت‌نام بن مشارکتی خرید کتاب سازمان‌ها، نهادها و موسسات

 به گزارش لیزنا، براساس اعلام ستاد خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران،  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تحقق سیاست‌های حمایتی و به منظور کمک به جامعه علمی کشورو همچنین ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی ثبت‌نام بن مشارکتی جهت خرید کتاب در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را از امروز یکشنبه ۲۲ اسفندماه آغاز کرده است.

بر این اساس، تمامی دستگاه‌های دولتی، غیردولتی و عمومی، حوزه‌های علمیه، مراکز علمی و پژوهشی، کتابخانه‌ها، نخبگان و اصحاب فرهنگ و هنر، موسسات فرهنگی و هنری، انجمن‌های فرهنگی و هنری، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، موسسات قرآنی، پایگاه‌های مقاومت بسیج، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات خصوصی جهت تجهیز کتابخانه‌ها می‌توانند نسبت به دریافت بن مشارکتی اقدام کنند

متقاضیان دریافت بن مشارکتی می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت نمایشگاه بین المللی کتاب تهران  مراجعه کنند.

همچنین، سیاُمین نمایشگاه کتاب تهران از تاریخ ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت ماه در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: