کد خبر: 28076
تاریخ انتشار: دوشنبه, 21 فروردين 1396 - 12:23

داخلی

»

اخبار کتاب

برگزاری نخستین نشست تاریخ شفاهی کتاب در سرای اهل قلم

منبع : لیزنا
 نخستین نشست تاریخ شفاهی کتاب، چهارشنبه 23 فروردین‌ماه با حضور مدیر انتشارات «تهران- تبریز » در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.
برگزاری نخستین نشست تاریخ شفاهی کتاب در سرای اهل قلم

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب، اولین نشست از سلسله نشست‌های تاریخ شفاهی کتاب با حضور بیت الله راد خواه(مشمعچی) مدیر انتشارات «تهران- تبریز»  و نصرالله حدادی نویسنده  و پژوهشگر روز  چهارشنبه23 فروردین ماه  از سوی موسسه خانه کتاب برگزار می شود.

این نشست به معرفی انتشارات « تهران- تبریز » اختصاص دارد که «بیت الله راد خواه » مدیر این انتشارات باحضور در سرای اهل قلم خانه کتاب، به بیان خاطرات و فعالیت‌های خود در عرصه نشر می‌پردازد.

كتاب «تاريخ شفاهی كتاب» حاصل ثبت و ضبط خاطرات و تجربه های ناشران پيشكسوت و موفق حوزه نشر  است كه از سوی موسسه خانه كتاب منتشر شده است. اين كتاب حاصل  سلسله برنامه های « تاريخ شفاهی كتاب» است كه از نيمه دوم سال 1393 در سرای اهل قلم موسسه خانه كتاب برگزار مي شد.

نخستین نشست تاریخ شفاهی کتاب، چهارشنبه 23 فروردین‌ماه ساعت 17 تا 19 در سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک 2 برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: