کد خبر: 28240
تاریخ انتشار: شنبه, 02 ارديبهشت 1396 - 13:47

داخلی

»

اخبار کتاب

اختصاص 250 هزار تومان بن برای اساتید حوزه در نمایشگاه کتاب

منبع : لیزنا
سخنگوی سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از برنامه ریزی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور اختصاص یارانه خرید کتاب در نمایشگاه برای 30 هزار طلبه حوزه‌های علمیه سراسر کشور خبر داد.
اختصاص  250 هزار تومان بن  برای اساتید حوزه در نمایشگاه کتاب

به گزارش لیزنا، براساس اعلام ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، همایون امیرزاده درباره بن خرید کتاب طلاب حوزه‌های علمیه گفت: بن کارت یک میلیون ریالی خرید کتاب در نمایشگاه کتاب تهران به طلاب حوزه‌های علمیه اختصاص پیدا کرده است که 40 هزار تومان آن از سوی معاونت امور فرهنگی و 60 هزار تومان باقی مانده با مشارکت طلاب حوزه‌های علمیه تامین می‌شود.

وی ادامه داد: ثبت‌نام بن‌های طلاب حوزه‌های علمیه قم از تاریخ 31 فروردین ماه آغاز شده است و تا 3 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و 30 هزار طلبه حوزههای علمیه امکان استفاده از این یارانه  را دارند.

سخنگوی نمایشگاه با اشاره به بن‌کات‌های اختصاص یافته برای اساتید حوزی نیز گفت: مبلغ این بن کارت‌ها دو میلیون و پانصد هزار ریال است که 30 درصد آن از سوی معاونت امور فرهنگی (مبلغ 750 هزار ریال) و 70 درصد باقی مانده (یک میلیون و 750 هزار ریال) نیز از سوی اساتید حوزی تامین می‌شود.

وی درباره زمان ثبت نام نیز گفت: ثبت نام از اساتید حوزی از تاریخ 5 اردیبهشت ماه آغاز و تا 7 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

امیرزاده به اشاره به اعتبار اختصاص یافته برای بن کارت‌های دانشجویان، طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه و هیات علمی دانشگاه‌ها گفت: به طور کلی مبلغ 81 میلیارد ریال اعتبار برای این بخش در نظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش، سیاُمین نمایشگاه کتاب تهران از تاریخ 13 تا 23 اردیبهشت ماه در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: