کد خبر: 28468
تاریخ انتشار: شنبه, 16 ارديبهشت 1396 - 11:22

داخلی

»

اخبار کتاب

سخنگوی نمايشگاه كتاب

تجهيز و آماده سازی زيرساخت هاي نمايشگاه بر عهده شهرداری و شهر آفتاب است

منبع : لیزنا
سخنگوی سی امين نمايشگاه بين المللی كتاب تهران در واكنش به اتفاقات پيش آمده در شهر آفتاب بر اثر بارش باران ضمن انتقاد از مجموعه شهر آفتاب  وابسته به شهرداری تهران از ناشران و بازديدكنندگان عذرخواهی كرد.
تجهيز و آماده سازی زيرساخت هاي نمايشگاه بر عهده شهرداری و شهر آفتاب است

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام ستاد امور رسانه ای و خبری سی امين نمايشگاه بين المللی كتاب تهران گفت:  همايون اميرزاده  بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با موضوع استفاده از شهر آفتاب براي نمايشگاه كتاب، تجهيز و آماده سازي زيرساخت های نمايشگاه بر مبنای استانداردهاي نمايشگاهی بر عهده مجموعه شهر آفتاب بوده است.

 اميرزاده گفت: طبق تفاهم نامه 6 ساله كه ميان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و شهرداری تهران منعقد شده، تشكل های نشر و ارشاد به عنوان بهره بردارِ مجموعه شهر آفتاب، در آماده سازی اين مكان هيچ نقشی نداشته اند و بر اساس همين تفاهم نامه تجهيز و آماده سازی زيرساخت های نمايشگاه بر اساس استانداردهای نمايشگاهی بر عهده مجموعه شهر آفتاب وابسته به شهرداری بوده است.

اميرزاده تصريح كرد: در اين تفاهم نامه صنف نشر و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان بهره بردار معرفي شده اند.

وي ادامه داد: در گفت و گوهاي تفصيلي در خصوص آماده سازي در مراحل مختلف علي رغم دغدغه های جدی كه به دليل مشكلات آبگرفتگي سالن ها در سال گذشته ايجاد شده بود شهرداري و شهر آفتاب اطمينان كامل داده بودند كه شاهد تكرار مشكلات در دوره فعلي نمايشگاه نخواهيم بود.

سخنگوي سي امين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران اظهار كرد: در تمامي مراحل آماده سازي سالن ها دغدغه های جدي صنف نشر و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به عنوان برگزار كنندگان نمايشگاه اعلام و منتقل شده بود.

وي ادامه داد: انتظار جدی مي رفت با توجه به اتفاقات سال گذشته و گفت و گوهاي كارشناسی، نسبت به رفع اين دغدغه‌ درست، اقدام اصولی صورت گيرد.

وی  ضمن عذرخواهی از همه ناشران و غرفه داران و نيز بازديدكنندگان نمايشگاه به خاطر پيش آمدن مشكلات گفت: در حال برآورد خسارات هستيم و انتظار می رود علاوه بر تعهداتی كه بيمه دارد شهرداری هم نسبت به تامين خسارت به نحو كامل در اسرع وقت اقدام كند.

سخنگوی سی امين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران در پايان گفت: با توجه به احتمال تكرار اين مشكلات به دليل شرايط ناپايدار جوی، انتظار می رود اقدامات پيشگيرانه‌ جدی و قابل اتكا و اعتماد صورت پذيرد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: