کد خبر: 28921
تاریخ انتشار: شنبه, 27 خرداد 1396 - 16:35

داخلی

»

اخبار کتاب

بنیاد شعر و ادبیات داستانی برگزار می کند

نشست بررسی «شعر و فضای مجازی»

منبع : لیزنا
 عبدالجبار کاکایی، ابراهیم اسماعیلی اراضی و حامد عسکری، نمایندگان سه نسل از شاعران کشور در ششمین برنامه از سلسله نشست‌های «یکشنبه‌های شعر» به بررسی فواید و آسیب‌های شعر در فضای مجازی می پردازند.
نشست بررسی «شعر و فضای مجازی»

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، ششمین نشست یکشنبه‌های شعر، فردا یکشنبه 28 خرداد ماه، به موضوع «شعر و فضای مجازی» اختصاص دارد که با کارشناسی و اجرای غلامرضا طریقی، ترانه‌سرا و سردبیر پایگاه نقد شعر در تالار جلال آل‌احمد برگزار خواهد شد.

در این نشست، چه آنان که معتقدند فضای مجازی به شعر کشور کمک کرده و چه آنان که عقیده دارند فضای مجازی به شعر آسیب زده است، نظرات خود را به صورت جدی و مباحثه‌ای مطرح خواهند کرد.

نشست «شعر و فضای مجازی» فردا 28 خرداد از ساعت 16 و 30 دقیقه در تالار جلال آل‌احمد، واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه اعرابی پنج، پلاک 6 برگزار می‌شود و بنیاد شعر و ادبیات داستانی از عموم علاقه‌مندان دعوت کرده تا در این بحث مهم مشارکت داشته باشند.

 

سلسله نشست‌های «یکشنبه‌های شعر» هر هفته به یکی از موضوعات شعری اختصاص دارد. این جلسات به ترتیب در ماه به «مبانی نظری شعر» با حضور اسماعیل امینی، «شعرخوانی و نقد شعر» با حضور محمدعلی بهمنی، «ادبیات آهنگین» با حضور و اجرای ابراهیم اسماعیلی اراضی و «داستان شعر» با اجرای غلامرضا طریقی پیش می‌رود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: