کد خبر: 40785
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 25 دی 1398 - 14:48

داخلی

»

اخبار کتاب

کتابهای جشنواره شعر فجر به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اهدا می‌شود

منبع : بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان
در آستانه برگزاری اختتامیه چهاردهمین جشنواره شعر فجر، پویش اهدای کتاب به کتابخانه‌های مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان با اهدای کتابهای جشنواره شعر فجر راه‌اندازی شد.
کتابهای جشنواره شعر فجر به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اهدا می‌شود

به گزارش لیزنا، مهدی قزلی، مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی با اعلام این خبر گفت: به ‌دنبال وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان، تصمیم گرفتیم کتاب‌های رسیده به چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر را پس از پایان داوری، به کتابخانه‌های مناطق سیل‌زده اهدا کنیم.

وی افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده، دبیرعلمی، اعضای هیات علمی و داوران چهاردهمین جشنواره شعر فجر نیز اعلام آمادگی کرده‌اند که با اهدای تعدادی از کتاب‌های خود در این پویش انسان‌دوستانه شرکت کنند.
همچنین علاوه بر کتابهای جشنواره شعر فجر، کتابهای دوازدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد نیز اهدا خواهد شد.
دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر با دعوت از اهالی فرهنگ، ادبیات و عموم مردم برای شرکت در این پویش گفت: هر چند می‌دانیم کتاب نیاز اولیه مردم سیل زده نیست، ولی هر کس در هر صنف و حوزه ای فعالیت می‌کند با هر قدمی که می‌تواند بردارد، باید به سیستان و بلوچستان و مناطق سیل‌زده‌اش توجه کند.
مهدی قزلی از همه دغدغه‌مندان هم‌صنف و ادیب و البته مردم علاقمند دعوت کرد کتاب‌های خود را برای اهدا به مناطق سیل‌زده به نشانی تهران، بلوار کریم‌خان زند، خیابان سنایی، کوچه شهید اعرابی (5)، شماره 6، روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ارسال کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88300806 داخلی 109 تماس حاصل فرمایند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: