کد خبر: 31167
تاریخ انتشار: جمعه, 28 مهر 1396 - 17:23

داخلی

»

اخبار کتاب

مجموعه‌ «تمرین خردسالان» به چاپ بیست و هفتم رسید

منبع : لیزنا
کتاب‌های «تمرین خردسالان» برای آموزش غیرمستقیم خردسالان زیر شش سال، از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بار دیگر منتشر شد.
مجموعه‌ «تمرین خردسالان» به چاپ بیست و هفتم رسید

به ‌گزارش لیزنا بر اساس اعلام اداره ‌کل روابط‌ عمومی و امور ‌بین‌الملل کانون، این دو کتاب در سال 1371 و در قالب یک طرح پژوهشی و پس از چهار سال اجرا در مرکز فرهنگی هنری شماره 8 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران بار اول به انتشار رسیده بود.

کتاب نخست ویژه‌ی کار در کلاس و کتاب دوم برای کار در منزل است و هر کدام شامل موضوع‌هایی مثل تمرین نوشتن، آموزش مفاهیم، آموزش اعداد و آموزش شکل‌ها هستند.

این مجموعه ابزار خوبی در تکرار و تمرین در آموخته‌های کودک و شامل موضوع‌های مختلف است. از آنجا که شیوه مطلوب در آموزش کودکان خردسال (قبل از دبستان) شیوه غیرمستقیم است و کودکان به کمک کشیدن تصویر و رنگ‌آمیزی، مطالب مختلف را بهتر می‌آموزند، مجموعه مطالب این کتاب به شکل تصویری تهیه شده است.

بر اساس این خبر، برنامه‌ریز آموزشی و مجری این مجموعه نجم‌السادات مظفری بوده است. کتاب‌های تمرین خردسالان با نظارت محمدمحسن گلزاده خلق شده‌ و اکنون هر یک از این کتاب‌ها با شمارگان 315هزار و 200 نسخه به چاپ بیست و هفتم رسیده است.

مربیان و والدین می‌توانند هر یک از این کتاب‌ها را با قیمت 3هزار تومان از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور تهیه کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: