کد خبر: 31825
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 02 آذر 1396 - 19:45

داخلی

»

اخبار کتاب

برای اطلاع رسانی طرح های فصلی کتاب، تبلیغات باید بیشتر شوند

منبع : لیزنا
مدیر شهرکتاب گلدیس با شروع طرح پاییزه کتاب (از امروز) چندین نکته را از دست اندرکاران خواستار شد.
برای اطلاع رسانی طرح های فصلی کتاب، تبلیغات باید بیشتر شوند

به گزارش لیزنا، صادق علی آبادی مدیر شهر کتاب گلدیس به منظور آغاز طرع پاییزه کتاب همزمان با روز کتابگردی، نکاتی را در این راستا به شرح زیر خواستار شد:
با برگزاری طرح پاییزه و طرح های دیگر فصول سال مانند طرح زمستانه، طرح تابستانه و طرح عیدانه، اتفاق خوبی در كتابفروشی های سطح شهر می افتد و جنب وجوشی برای خریدن كتاب صورت می گیرد اما طی مصاحبه های خود با دوستان و همكارانی كه در خانه كتاب و وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی داشته ام خواستار تبلیغ برای عموم مردم از طریق رسانه ملی بوده ام، چون خیلی از مشتریان به صورت تصادفی با دیدن بروشورهایی كه خانه كتاب برای نصب در كتابفروشی ها ارائه کرده است، مطلع می شوند.
نكته دوم اینكه، خواستارم سقف اعتبار یارانه خرید كتاب كتابفروشی ها با پتانسیل فروش بیشتر را بالا ببرند چون در چند روز اول با اتمام اعتبار تخفیف كتابفروشی ای كه مشتریان زیادی داشته، كار سخت می شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: