کد خبر: 32636
تاریخ انتشار: یکشنبه, 24 دی 1396 - 09:14

داخلی

»

اخبار کتاب

«جامعه‌شناسی فرهنگ» نقد می شود

منبع : لیزنا
کتاب «جامعه‌شناسی فرهنگ» اثر ریموند ویلیامز، از پیشگامان اصلی مطالعات فرهنگی معاصر، روز دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات نقد و بررسی می‌شود.
«جامعه‌شناسی فرهنگ» نقد می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در این برنامه آرمین امیر؛ عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی،  رضا تسلیمی طهرانی؛ دانش‌آموخته جامعه‌شناسی دانشگاه تهران و سیدحسام سلامت؛ دانشجوی دکتری جامعه‌شناسی دانشگاه تهران  درباره رویکرد این کتاب و نحوه کاربست آن در سیاستگذاری فرهنگی به‌ویژه درقلمرو  ایران سخنرانی خواهند کرد.

نویسنده کتاب «جامعه‌شناسی فرهنگ»، ضمن پرداختن به نهادها و تشكل‌های تولید فرهنگی، روابط اجتماعی ابزارهای خاص تولید فرهنگی را بررسی و به روش‌هایی در زندگی اجتماعی كه «فرهنگ» و «تولید فرهنگی»، به كمک آنها به‌صورت اجتماعی شناسایی و تشخیص داده می‌شود، توجه کرده و به مثال‌هایی از دنیای نمایش و تئاتر، در این کتاب پرداخته است.

این کتاب پاییز ۱۳۹۶ از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر شده است.

 

از عموم جامعه‌شناسان، پژوهشگران و علاقه‌مندان حوزه پژوهش‌های فرهنگی برای حضور در این برنامه دعوت می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: