کد خبر: 32717
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 27 دی 1396 - 12:19

داخلی

»

اخبار کتاب

بررسی كتاب «تپه‌ خرگوش» در شهر کتاب ساوه

منبع : لیزنا
 كتاب «تپه‌ خرگوش» به همت شهر کتاب ساوه  و موسسه خانه كتاب جمعه (29 دی ماه) در  شهر کتاب ساوه نقد و بررسی می شود.
بررسی كتاب «تپه‌ خرگوش» در شهر کتاب ساوه

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه خانه کتاب، نقد و بررسی كتاب «تپه‌ خرگوش» جمعه (29 دی ماه)  با همکاری موسسه خانه کتاب  با حضور علی‌اكبر حیدری، نویسنده کتاب در  شهر کتاب ساوه بر گزار می شود.

داستان «تپه خرگوش» یك درام سیاسی اجتماعی است كه در بستر تاریخ معاصر ایران رخ می‌دهد. داستان این رمان كه به نوعی سه فراز از زندگی یك خانواده را به تصویر می‌كشد از سال ۵۷ شروع و در سال‌های پایانی دهه هشتاد به اتمام می‌رسد كه در هر بخش یكی از اعضا این خانواده به روایت داستان می‌پردازند.

بر اساس این خبر، شهرکتاب ساوه در حوزه ادبیات داستانی هر ماه  کتابی با عنوان «کتاب ماه» انتخاب می‌کند و در آخرین جمعه همان ماه، در نشستی آن را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

 

علاقمندان برای حضور در نشست نقد و بررسی کتاب «تپه‌ خرگوش» می توانند جمعه (29 دی ماه) ساعت 16 به شهر کتاب ساوه به نشانی ساوه، خیابان جمهورى، سه راه استقلال مراجعه کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: