کد خبر: 33935
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 22 فروردين 1397 - 12:56

داخلی

»

اخبار کتاب

همایون امیرزاده خبر داد

«نه به کتاب نخواندن»؛ شعار سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران

منبع : لیزنا
سخنگوی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از انتخاب شعار و پوستر این رویداد در ششمین جلسه شورای سیاست‌گذاری خبر داد.
«نه به کتاب نخواندن»؛ شعار سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام ستاد خبری و رسانه‌ای سی و یکمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران، ششمین جلسه شورای سیاست‌گذاری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ریاست محسن جوادی؛ رئیس نمایشگاه و اعضای شورا روز چهارشنبه( 22 فروردین ماه) در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.همایون امیرزاده؛، سخنگوی سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به مصوبات این جلسه گفت: با توجه به فراخوان منتشر شده برای مشارکت مردم در انتخاب شعار، تعداد 30 شعار منتخب در جلسه مطرح شد و سرانجام پس از بحث و تبادل نظر شعار «نه به کتاب نخواندن» به عنوان شعار این دوره از نمایشگاه انتخاب شد.

  وی افزود: همچنین تعدادی از پوسترهای منتخب در جلسه نمایش داده شد و پوستر نمایشگاه کتاب نیز انتخاب شد و مقرر شد پس از اعمال تغییرات نهایی رونمایی شود.  

  امیرزاده همچنین با اشاره به روند اجرایی در نمایشگاه کتاب گفت: در این جلسه گزارشی از روند اجرایی نمایشگاه و آماده سازی مصلای امام خمینی(ره) توسط قائم مقام نمایشگاه ارایه شد.

 سخنگوی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ادامه روند بورسیه نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: با نظر اعضای شورا مقرر شد بورسیه نمایشگاه به روال سال گذشته با دعوت از نویسندگان، مترجمان و آژانس‌های ادبی به فعالیت خود ادامه دهد

 در ششمین جلسه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب تهران که با ریاست محسن جوادی برگزار شد آقایان سید محمد بهشتی، علی‌اکبر اشعری، فریدون عموزاده خلیلی، رضا امیرخانی، محمد حمزه‌زاده، محمد سلگی، یحیی دهقانی، امیرمسعود شهرام‌نیا، مهدی اسماعیلی‌راد، محمدجواد مرادی‌نیا و همایون امیرزاده حضور داشتند

 گفتنی است سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری در محل مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: