کد خبر: 34267
تاریخ انتشار: سه شنبه, 11 ارديبهشت 1397 - 11:55

داخلی

»

اخبار کتاب

توضیحات معاون اجرایی نمایشگاه کتاب درباره وضعیت پارکینگ‌های مصلی

منبع : لیزنا
معاون اجرایی سی ویکمین نمایشگاه کتاب تهران از افزایش پارکینگ‌های مصلی نسبت به دوره‌های گذشته که نمایشگاه در این محل برگزار می‌شده است، خبر داد. 
توضیحات معاون اجرایی نمایشگاه کتاب درباره وضعیت پارکینگ‌های مصلی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام ستاد خبری و رسانه‌ای سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، یحیی دهقانی؛ معاون اجرایی سی ویکمین نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به افزایش تعداد پارکینگ اختصاص یافته در مصلای امام خمینی (ره) گفت: تعداد پارکینگ‌های اختصاص یافته در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران نسبت به سال‌های برگزاری نمایشگاه در همین مکان افزایش داشته است.

وی افزود: سال‌های قبل و پیش از برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب، تعداد پارکینگ‌های اختصاص یافته کمتر از تعداد پارکینگ‌های اختصاص یافته در این دوره است.

دهقانی اضافه کرد: در این دوره تعدادی از سالن‌ها که در دوره‌های گذشته در مصلی زیر چادر برگزار می‌شده به فضای مسقف منتقل شده و فضای آن‌ها به پارکینگ اختصاص یافته است.

معاون اجرایی نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به انتشار مطالبی در این باره هم گفت: این مطالب بیشتر به منظور تشویق مردم برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی و ایجاد ترافیک کمتر در شهر است.

وی تاکید کرد: پارکینگ‌های عمومی هم نسبت به دوره‌های قبل که نمایشگاه در محل مصلی برگزار می‌شده کاهشی نداشته است.

گفتنی است، سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: