کد خبر: 35026
تاریخ انتشار: شنبه, 26 خرداد 1397 - 17:14

داخلی

»

اخبار کتاب

انتشار کتاب «ستاره فروزان: مصاحبه تاریخ شفاهی با نوش‌آفرین انصاری»

منبع : لیزنا
کتاب «ستاره فروزان: مصاحبه تاریخ شفاهی با نوش‌آفرین انصاری» منتشر شد.
انتشار کتاب «ستاره فروزان: مصاحبه تاریخ شفاهی با نوش‌آفرین انصاری»

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران،  انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملّی جمهوری اسلامی ایران، کتاب «ستاره فروزان: مصاحبه تاریخ شفاهی با نوش‌آفرین انصاری» را در 267 صفحه چاپ و روانه بازار نشر کرد. مصاحبه، تحقیق و تدوین این اثر را  پیمانه صالحی انجام داده است.

در این کتاب، اطلاعاتی در مورد «دوران کودکی، نوجوانی و جوانی، تحصیلات، مسافرت‌ها، ازدواج، تدریس، تحقیق، مسئولیت‌ها، جایزه‌ها و کارنامه علمی استاد کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران و فعالیت‌های دوستدار کتاب کودک و دبیر شورای کتاب کودک ایران، کتابخانه ملی ایران، انجمن‌های کتابداری آمریکا، کانادا، اروپا و ایران،  شورای کتاب کودک و غیره» از زبان نوش‌آفرین انصاری ارائه شده است.

 

علاقه‌مندان جهت تهیه این اثر می‌توانند به فروشگاه انتشارات سازمان واقع در ساختمان کتابخانه ملی ایران مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن 81623315 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: