کد خبر: 36637
تاریخ انتشار: دوشنبه, 05 شهریور 1397 - 09:10

داخلی

»

اخبار کتاب

انتشار مثنوی معنوی برای کودکان به روایت حسین فتاحی

منبع : لیزنا
 عمومی قصه‌های تصویری از مثنوی به روایت حسین فتاحی در ده جلد در نوبت چاپ اول منتشر شد.
انتشار مثنوی معنوی برای کودکان به روایت حسین فتاحی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، مثنوی معنوی کتابی است با قصه‌های فلسفی و حکمت‌آمیز بسیار که خواندن و فهم آن ساده نیست. یکی از دلایلش آن است که مولوی قصه‌های تو در تو تعریف می‌کند. یعنی قصه‌ای را آغاز می‌کند و بعد به دو یا سه قصه دیگر می‌پردازد و سپس ادامه قصه نخست را می‌گوید.

در این مجموعه سعی شده، داستان های پندآموز مثنوی معنوی، به زبان ساده برای کودکان به تصویر کشیده شود تا کودکان معانی عرفانی درون این داستان ها را بهتر دریابند.

عناوین این مجموعه به شرح زیر است:

طوطی و بازرگان، پندهای گنجشک، اژدها و مارگیر، شغالی که طاووس شد، موسی و شبان، سلطان محمود و دزدها، طوطی و بقال، فیل در تاریکی، نحوی و کشتیبان، موش و شتر.

کتاب‌های بنفشه، واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، قصه‌های تصویری از مثنوی را در قطع وزیری کوتاه، تیراژ 1هزار و100 نسخه و قیمت هر جلد 4 هزار تومان روانه بازار کتاب کرد.

برای تهیه این كتاب‌ها علاوه بر مراجعه به كتاب فروشی های معتبر سراسر كشور، می توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الکترونیکی نشر قدیانی نیز مراجعه كنید.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: