کد خبر: 24982
تاریخ انتشار: شنبه, 23 مرداد 1395 - 11:25

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تقدیر از برگزیدگان ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان تهران

منبع : لیزنا
ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی 23 مردادماه با معرفی و تقدیر از برگزیدگان این مسابقه به کار خود پایان می‌دهد.
تقدیر از برگزیدگان ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان تهران

 به گزارش لیزنا، آیین اختتامیه ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی امروز شنبه 23 مرداد، همزمان با ایام گرامیداشت هفته کرامت و در شب میلاد حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) با حضور مشاورین، معاونین، مدیران‌کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور ،چهره‌های سرشناس سیاسی - فرهنگ و تنی چند از کتابداران و جمعی از شرکت کنندگان و نفرات برگزیده استانی این مسابقه از ساعت 16 الی 18 در سالن آمفی تاتر کتابخانه مرکزی پارک شهر  برگزار می‌شود.

 

در این مراسم از 8 کتابدار منتخب و 43  نفر از اعضا شامل 5 خانواده منتخب، 13 عضو کودک منتخب در مسابقه نقاشی ،13 عضو نوجوان منتخب مسابقه کتابخوانی"اعترافات غلامان " و 12 عضو بزرگسال منتخب مسابقه کتابخوانی " علی بن موسی الرضا" تقدیر خواهد شد.

ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی (از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)) بود که به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه‌(ع) و همزمان با دهه کرامت با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با حضرت امام رضا(ع) و شناسایی، معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی مرتبط با فرهنگ رضوی با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار ‌شد.

گفتنی است این مراسم امروز در سایر استان‌های کشور نیز برگزار می شود. 

کتابدار
|
Iran
|
1395/05/26 - 08:41
0
6
با عرض سلام وخسته نباشید خدمت دبیر کل عزیزو دست اندرکاران مسابقه جشنواره رضوی
کاش ترتیبی داده میشد حداقل هرکتابدار بتونه برای برگزیدگان مسابقات نقاشی بچه ها که هرروز سراغ نتایج مسابقه را میگیرند جوایزی تهیه کنه .یعنی هزینه به کتابدار داده میشد که بتونه چند تا هدیه برا بچه هایی که نقاشی های جالبی کشیدند بخره.چون بچه ها با ذوق وشوق زیادی نقاشی کشیدند واز این به بعد نسبت به مسابقاتی که کتابخونه ها اعلام می کنند دلسرد میشن.چون متوجه نمیشوند که مفهوم کشوری یعنی چه.....
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: