کد خبر: 25624
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 06 آبان 1395 - 17:39

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برنامه‌های هفته بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار در یزد بررسی شد

منبع : لیزنا
سومین جلسه شورای اداری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، روز چهارشنبه و به منظور بررسی برنامه‌های هفته بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار برگزار شد.
برنامه‌های هفته بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار در یزد بررسی شد

 به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، در این جلسه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی یزد با تشکر از همه مسئولان شهرستان، کارشناسان ستادی و کتابداران استان به دلیل اهتمام ویژه برای اجرای برنامه‌های این اداره به دلیل تلاش برای ارتقای وضعیت خدمات کتابخوانی در استان گفت: برگزاری موفق جشنواره کتابخوانی رضوی در استان، نشان دهنده همدلی و جدیت همه بخش‌های ستادی و اداره کل کتابخانه‌های استان در راستای اجرای برنامه‌های کتاب‌محور در استان یزد است.

رقیه دوست فاطمی‌ها همچنین خواستار همکاری همه کارکنان اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد برای اجرای مطلوب برنامه‌های بیست و چهارمین دوره تکریم کتاب، کتابخوانی و کتابدار در استان شد.

معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد نیز در این جلسه خواستار پیگیری دقیق بخشنامه‌های اداری نهاد کتابخانه‌ها و پاسخگویی به موقع به مکاتبات اداری شد.

حامد عطارها،خاطرنشان کرد: بازدیدهای کارشناسی صورت گرفته در سه مرحله از همه کتابخانه‌های عمومی استان، باعث رفع مشکلات و نقایص کتابخانه ها و ارتقای چشمگیر نمرات کتابخانه‌ها در سامانه ارزیابی سپهر گردید.

در ادامه سومین جلسه شورای اداری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، کارشناسان در بخش های مختلف فرهنگی، شهرداری‌ها، امور انجمن‌ها، عمران، فناوری اطلاعات، حراست و اداری و مالی مباحث حوزه‌های تخصصی خود را تبیین کردند و پاسخگوی سئوالات همکاران خود شدند.

در بخش دوم این جلسه نیز بخشنامه‌های بیست و چهارمین دوره هفته کتاب و روز بزرگداشت «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» توسط کارشناس فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تشریح شد و هریک از اعضای جلسه نظرات و پیشنهادهای خود را در خصوص برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته مطرح کردند.

 

ارسال لیست برنامه‌های قابل اجرا در هفته کتاب توسط مسئولین شهرستان ها و همچنین جمع‌بندی و ارسال گزارش های مربوط به نشست‌های کتاب‌خوانی، در 7 ماهه اول نخست سال جاری، از مصوبات این جلسه بود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: