کد خبر: 28151
تاریخ انتشار: یکشنبه, 27 فروردين 1396 - 15:16

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری دومین جلسه کمیته برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی استان اردبیل

منبع : لیزنا
دومین جلسه کمیته برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی کتابخانه های عمومی استان اردبیل با حضور مدیرکل و سایر اعضا تشکیل و در خصوص نحوه اجرای این جشنواره در سال 96 برگزار شد.
برگزاری دومین جلسه کمیته برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی استان اردبیل

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه های عمومی استان اردبیل، این جلسه که با حضور مدیرکل، معاون مدیرکل و امور کتابخانه ها برگزار شد، در خصوص نحوه جذب مشارکت خیرین، جذب مشارکت نهادهای فرهنگی، تبلیغات محیطی، اطلاع رسانی در محیط های مجازی و آماده سازی کتابخانه های عمومی، تصمیمات لازم بعمل آمد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در این جلسه، با اشاره به تجربه موفق استان در خصوص برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در سال گذشته، خواستار همت همه همکاران در جهت برگزاری بهتر این برنامه فرهنگی و ترویج فرهنگ رضوی در استان شد.

رباب عزیزخانی، مشارکت خیرین و نهادهای فرهنگی را مایه برگزاری هرچه بهتر جشنواره دانسته و افزود: جشنواره کتابخوانی رضوی، فرصتی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و ترغیب شهروندان به سمت کسب معارف رضوی است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: