کد خبر: 28287
تاریخ انتشار: دوشنبه, 04 ارديبهشت 1396 - 14:08

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل:

آماده مشارکت حداکثری در برگزای جشنواره کتابخوانی رضوی هستیم

منبع : لیزنا
 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از آمادگی این مجموعه جهت مشارکت در جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد.
آماده مشارکت حداکثری در برگزای جشنواره کتابخوانی رضوی هستیم

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه های عمومی استان اردبیل، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی، با تحسین از طرح جشنواره کتابخوانی رضوی، این برنامه های فرهنگی را مفید و ماندگار توصیف کرده و اظهار داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه افتخار دارد که با مشارکت در این جشنواره در سال گذشته، ضمن بهره مندی از برکات معنوی طرح، قدمی مؤثر در ترویج فرهنگ رضوی و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی برداشته است.

وی، اماکن متبرکه از جمله امام زاده ها و مساجد را دارای ظرفیت مناسب جهت اجرای جشنواره در آنها دانسته و افزود: اطلاع رسانی این جشنواره در امام زاده ها، پخش اقلام و تشویق زیارت کنندگان به شرکت در مسابقه، از جمله برنامه های مفید در جلب مشارکت مردم خواهد بود.

این مسئول، فرهنگ و سبک زندگی ائمه اطهار(ع) را سرشار از معنویت و ایمان بیان کرده و تصریح کرد: وقف به عنوان یک سنت حسنه و اسلامی، همواره در زندگی ائمه معصومین(ع) جایگاه ویژه ای داشته است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نیز در این جلسه، با تقدیر از  حمایت های مدیرکل اوقاف از کتابخانه های عمومی، مشارکت این نهاد در جشنواره کتابخانه رضوی در سال گذشته را ستودنی قلمداد کرد و گفت: حضور فعالانه دستگاههای اجرائی و فرهنگی در برنامه های کتابخانه ای، باعث برگزاری هرچه باشکوه تر و نتایج پرثمرتر آن میشود.

رباب عزیزخانی، جشنواره کتابخوانی رضوی را یکی از طرح های موفق سلسله برنامه های رضوی دانست و افزود: در این جشنواره، علاوه بر همت در جهت ترویج فرهنگ رضوی، عموم مردم به مطالعه و کتابخوانی و کسب هر چه بیشتر معرفت های دینی و اجتماعی نیز تشویق می‌شوند.

عزیزخانی، فرصت مشارکت مردم در جشنواره را تا اول تیرماه ذکر کرد و تصریح نمود: کتابخانه های عمومی استان آماده راهنمائی مردم جهت شرکت در مسابقه هستند و علاوه برآن از طریق پرتال این اداره کل به آدرس www.ardabilpl.ir نیز  می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنند.

در ادامه این نشست، کارشناسان دو اداره کل ضمن بحث و بررسی شیوه های مشارکت در جشنواره، تفاهمات صورت گرفته را در جهت تصویب نهائی در اختیار مدیران کل قرار دادند.

همچنین، فرشاد مؤفق رئیس کتابخانه مرکزی اردبیل نیز ضمن سخنانی، با تقدیر از اهتمام مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان نسبت به جشنواره کتابخوانی رضوی، خواستار مشارکت حداکثری این نهاد در جشنواره شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: